mutta yksikään laiteltu riisi ei voi olla sellainen?ata kirjoitti:Voi kuule sellaisia on vaikka kuinka paljon! Esimerkiksi Keiturin Calibra oli sellainen. Mikkiksen Manta on sellainen. Se '70 Camaro LS1:llä on sellainen, Uotilan Ascona on sellainen, Madin Calibra on sellainen, Foosen monet rakennelmat ovat sellaisia, Boydin rakennelmat, se englantilainen Omegan pohjalle tehty rodi Calibran katolla, jopa se keltainen alfatyyppisellä keulalla varustettu oliko se Latviassa tehty Calibra mikä on Nettiautossa ollut ja monen mielestä hirveä on oikeastaan ihan tyylikäs niin paljon tuunatuksi, se oranssi sikaleveä testarossa-look E-Kadettikin on omalla laillaan hieno, ZZ-Topin Cadzzilla custom jne jne muutamia esimerkkejä mainitakseni. Auto voi olla radikaalistikin muuteltu ja taidolla rakennettu jos se on hyvällä maulla suunniteltu ensin. Mutta tuo nyt on sitä makuasiapuolta.samsa87 kirjoitti:Ei semmoista taidolla rakennettua autoa löydykään joka ois ata:nkin mielestä hieno...
Moni auto on parhaimmillaan alkuperäisen kaltaisena tai vain hieman sopivasti muuteltuna.
GTi Night Cruising, Lahti 28.06 14.00=>
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
en edes ajatellut tuota valmistusmaata, no itse pidän enemmän eurooppalaisista ja amerikkalaisista autoista kuin japanilaisista, mutta tietenkin rakenneltu japanilainenkin voi olla hieno. Olen nähnyt monta hienoa laiteltua Nissan SX:ää, Skylineä, Toyota Supraa, RX-7:aa ja samoista automalleista myös monia vähemmän tyylikkäitä laiteltuja yksilöitä.Riisikippo kirjoitti: mutta yksikään laiteltu riisi ei voi olla sellainen?
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Tai vaihtoehto kaksi??? Sinulla ei ole tyylitajua =)ata kirjoitti:en edes ajatellut tuota valmistusmaata, no itse pidän enemmän eurooppalaisista ja amerikkalaisista autoista kuin japanilaisista, mutta tietenkin rakenneltu japanilainenkin voi olla hieno. Olen nähnyt monta hienoa laiteltua Nissan SX:ää, Skylineä, Toyota Supraa, RX-7:aa ja samoista automalleista myös monia vähemmän tyylikkäitä laiteltuja yksilöitä.Riisikippo kirjoitti: mutta yksikään laiteltu riisi ei voi olla sellainen?
Miksipä ei
Ei tuollaista vaihtoehtoa ole olemassa.japex kirjoitti:Tai vaihtoehto kaksi??? Sinulla ei ole tyylitajua =)ata kirjoitti:en edes ajatellut tuota valmistusmaata, no itse pidän enemmän eurooppalaisista ja amerikkalaisista autoista kuin japanilaisista, mutta tietenkin rakenneltu japanilainenkin voi olla hieno. Olen nähnyt monta hienoa laiteltua Nissan SX:ää, Skylineä, Toyota Supraa, RX-7:aa ja samoista automalleista myös monia vähemmän tyylikkäitä laiteltuja yksilöitä.Riisikippo kirjoitti: mutta yksikään laiteltu riisi ei voi olla sellainen?
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70