makesara1 kirjoitti:muistatko kauanko kesti et sait nuo valot?? siis oliko pitkä toimitusaika??
Toimituksessa meni pitkään, koska tilaamiani valoja ei ollu niillä sillo jostain syystä, ja mie monesti niistä valitin miks niit ei mulle oo tullu, niin sitten ne lähetti mulle nuo kalliimmat valot korvauksena .. Mut yleensä sieltä on ne toimitukset tullu kuukauden sisällä..
jep jep.. viikko sitten tilasin tollaset ku sulla on mut ei näköjään kannatta hätäiillä niiden kans.
Mitenkä meinasit toteuttaa kotelon kahdelle arvoiltaan erilaiselle subille? Vai tarkoittiko tuo 2 erilaista subia tässä yhteydessä ainoastaan erillisissä koteloissa olevia?
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
On muute komee veccu!
Katselin tuossa noita ensimmäsiä kuvia tästä,niin parempaan suuntaan on koko ajan mennyt. Mitä kaikkea kivaa tähän on vielä tulossa?
ChiEf kirjoitti:Mitenkä meinasit toteuttaa kotelon kahdelle arvoiltaan erilaiselle subille? Vai tarkoittiko tuo 2 erilaista subia tässä yhteydessä ainoastaan erillisissä koteloissa olevia?
Mulla on tallissa kaks samanlaista uutta subia, joten niille pitäis uus kotelo ostaa.. Tuli ostettua jokunen aika sitten "paremmat" subit, mut ne ei käyny noihin nykyisiin koteloihin..
Sami.L kirjoitti:On muute komee veccu!
Katselin tuossa noita ensimmäsiä kuvia tästä,niin parempaan suuntaan on koko ajan mennyt. Mitä kaikkea kivaa tähän on vielä tulossa?
Edit:Ja älä laita mitään karvaa tonne konttii..
Kiitos!
Kaikkea kivaa siihen tulee vielä, mm. takavalojen tummennukset..
Sit kattoo mitä kaikkee muuta keksii ajan kuluessa..
ChiEf kirjoitti:Mitenkä meinasit toteuttaa kotelon kahdelle arvoiltaan erilaiselle subille? Vai tarkoittiko tuo 2 erilaista subia tässä yhteydessä ainoastaan erillisissä koteloissa olevia?
Mulla on tallissa kaks samanlaista uutta subia, joten niille pitäis uus kotelo ostaa.. Tuli ostettua jokunen aika sitten "paremmat" subit, mut ne ei käyny noihin nykyisiin koteloihin..
Joten nuo nykyset jäis nii ku myyntiin sitten...
Ach, no tuo kuulostaa jo mycket paljon fiksummalta. Minkämoiset subit jos saapi udella?
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05