Se on tosiaankin vanha peli ja olen kiitollinen mikäli joku osaa auttaa ja kertoa vaikka voisiko sen ladata jostakin?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Hemmetti ku vaivaa kun en muista yhden vanhan pelin nimeä. Siinä piti rakentaa huvipuisto ja sinne laitteita ja kojuja yms. ja yrittää saada sinne mahdollisimman paljon asiakkaita ja siinä pystyi sellaisella kädellä liikuttelemaan niitä asiakkaita ja vaikka potkia ne pihalle jne.
Se on tosiaankin vanha peli ja olen kiitollinen mikäli joku osaa auttaa ja kertoa vaikka voisiko sen ladata jostakin?
Theme park world?? Samaa sarjaa myös theme hospital, jossa rakennetaan sairaalaa.|vectraman| kirjoitti:Hemmetti ku vaivaa kun en muista yhden vanhan pelin nimeä. Siinä piti rakentaa huvipuisto ja sinne laitteita ja kojuja yms. ja yrittää saada sinne mahdollisimman paljon asiakkaita ja siinä pystyi sellaisella kädellä liikuttelemaan niitä asiakkaita ja vaikka potkia ne pihalle jne.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kiitos tästä. Olikin maksullinen tuo pelisamsa87 kirjoitti:Theme park world?? Samaa sarjaa myös theme hospital, jossa rakennetaan sairaalaa.|vectraman| kirjoitti:Hemmetti ku vaivaa kun en muista yhden vanhan pelin nimeä. Siinä piti rakentaa huvipuisto ja sinne laitteita ja kojuja yms. ja yrittää saada sinne mahdollisimman paljon asiakkaita ja siinä pystyi sellaisella kädellä liikuttelemaan niitä asiakkaita ja vaikka potkia ne pihalle jne.
Löytyy tuo abandonwarenakin: http://www.squakenet.com/computer_games ... Theme-Park
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
Tämä taitaa tosissaan kuulua tähän topikkiin. Mutta mistä saan rikosrekisteriotteen? Työhön, johon haen liittyy lastenhoitoa ja vaativat tietenkin esittämään ko. lappusen niin mitenkä se haetaan ja mistä? Kauanko menee?
OCF tietää kuitenkin vastauksen tähän kinkkiseen kysymykseen.
OCF tietää kuitenkin vastauksen tähän kinkkiseen kysymykseen.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Tuossa luki heti työpaikkailmoituksessa että se täytyy esittää (niinkuin kaikkiin lastenhoitopaikkoihin/päiväkoteihin jne).
Itsekin vaadin näkemään sen silloin, kun meillä kotona oli vielä lastenhoitaja joka on kyllä ihan järkeenkäypää. Eikait kukaan sellaista palkkaa jolla on rekisterissä lapsiinsekaantujia tai liimapäitä.
Itse kun ei ole aiemmin tarttenut hankkia moista niin siksi nyt mietinkin että mistäs sen saa ja millä aikataululla..
Itsekin vaadin näkemään sen silloin, kun meillä kotona oli vielä lastenhoitaja joka on kyllä ihan järkeenkäypää. Eikait kukaan sellaista palkkaa jolla on rekisterissä lapsiinsekaantujia tai liimapäitä.
Itse kun ei ole aiemmin tarttenut hankkia moista niin siksi nyt mietinkin että mistäs sen saa ja millä aikataululla..
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
^^ Oikeusrekisterikeskuksesta
http://www.oikeus.fi/oikeusrekisterikeskus/18232.htm
http://www.oikeus.fi/oikeusrekisterikeskus/18232.htm
Eiköhän se liene sovittavissa oleva asia.mimmix kirjoitti:Jos mä ostan gigantista pesukoneen kotiinkuljetuksella (onksiellä ees sellasta?) ni viekö ne vanhan pois mennessään?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Sori, tässä maassa kun ei ole mikään varmaa.Hensku kirjoitti:Eikait kukaan sellaista palkkaa jolla on rekisterissä lapsiinsekaantujia.![]()
Kauvankohan kestää ennen kuin saavat nuo porsaanreijät korjattua.Turun Sanomien mukaan laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä sisältää aukkoja. Laki vaatii alaikäisten kanssa työskenteleviä esittämään työhön hakiessaan paperin, jossa näkyvät seksuaali-, väkivalta- ja huumausainerikoksista langetetut vankeus- ja yhdyskuntapalvelutuomiot.
Rikosrekisteriin ei merkitä sakkorangaistuksia, joten esimerkiksi seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu saattaa päästä ammattiin, jossa työskennellään lasten kanssa. Vuonna 2006 tuomioon johtaneista 450 seksuaalirikoksesta noin 50 johti pelkkään sakkorangaistukseen.
Vankeusrangaistuskaan ei pitkään estä seksuaalirikollisen työskentelyä lasten kanssa. Ehdollinen vankeusrangaistus näkyy rikosrekisterissä viisi vuotta, minkä jälkeen tiedot poistetaan. Vuonna 2006 lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä annettiin 220 tuomiota, joista 26 oli ehdottomia.
Joskus aiemmin kun ite olin päiväkodissa töissä hetken aikaa, niin ensin pyydettiin rekisteriä nähtäville, mutta sitten selvisikin että kun oonkin vaan kaks kuukautta ni ei sitä tarvitaveikka81 kirjoitti:Sori, tässä maassa kun ei ole mikään varmaa.Hensku kirjoitti:Eikait kukaan sellaista palkkaa jolla on rekisterissä lapsiinsekaantujia.![]()
Kauvankohan kestää ennen kuin saavat nuo porsaanreijät korjattua.Turun Sanomien mukaan laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä sisältää aukkoja. Laki vaatii alaikäisten kanssa työskenteleviä esittämään työhön hakiessaan paperin, jossa näkyvät seksuaali-, väkivalta- ja huumausainerikoksista langetetut vankeus- ja yhdyskuntapalvelutuomiot.
Rikosrekisteriin ei merkitä sakkorangaistuksia, joten esimerkiksi seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu saattaa päästä ammattiin, jossa työskennellään lasten kanssa. Vuonna 2006 tuomioon johtaneista 450 seksuaalirikoksesta noin 50 johti pelkkään sakkorangaistukseen.
Vankeusrangaistuskaan ei pitkään estä seksuaalirikollisen työskentelyä lasten kanssa. Ehdollinen vankeusrangaistus näkyy rikosrekisterissä viisi vuotta, minkä jälkeen tiedot poistetaan. Vuonna 2006 lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä annettiin 220 tuomiota, joista 26 oli ehdottomia.
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7