toiset tykkää toiset ei nyt oon kuumeisesti koettanut etsiä niitä helmoja mutta kun ei meinaa enää löytyy ja heti ens kuun alussa pitää tehdä se alsikuitu muotti siitä takaspoilerista.
kyllä siinä pysyy maali siinä kumisessakin ko tekee pohjatyöt vaan huolellisesti, mun asconassa on ollu tehtaalta asti maaleissa se spoikka. ja nyt kun auton maalautin niin se maalari repi vanhat maalit siitä pois ja laittoi uutta tilalle ja hyvä tuli niin ja maalaa vaan konepelti maski ja peilinkuoret kans tolla oranssilla ja itse maalaisin vielä puskureista noi listankohdat mustiksi
itelläni on jo meinannu kääntyä mieli siihen että maalais nuo mustat osat oranssiks.nuo peilit vaihtuu m-tyylisiin heti kun saan ne tilattua tai olishan tuolla parit m-peilit varastossa mutta sitte pitäis tehä ite adapterit.
muistaakseni completokselta ois saanu tai sit autovarusteelta.helppohan ne on ite tehdä.saako sitä muovintartunta ainetta mistä? ajattelin että jos sen spoilerin vetäsis ekaks sillä.
tuolla yhdessä toisessa ascona c osiossa on puhuttu noista vectran puskureista kun ne kuulemma melkein suoraan c asconaan niin nyt kävi ne himottamaan.onko totta että ne tosiaan menee pienellä muokkauksella paikoilleen? jos noin on niin laitan varmaan kohta puskurin tilaukseen.
Tietty kannattaa muistaa että jos tilaat jonkun lasikuituisen tuuning puskimen, niin niissä harvemmin on kiinnikkeitä paikallaan ja ne joudut vielä askartelemaan..
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
olen kyllä tietoinen että harvemmin niissä on niitä kiinnityksiä ja eipä ne oo kovinkaan vaikeet tehdä.kesäkuussa ois sit tarkotus laittaa korisarja tilaukseen ja hintaa koko sarjalle tulee n.750€
korisarja sisältää:
-vectra a:n etu- ja takapuskurin
-ascona c helmalevikeet
-bmw:n takaspoileri
Spoikka ei sovi ( oma mielipide )... Mutta muuten siisti korisarja... silloin jos vaihtoehdot ovat se BMW:n tai ilman niin itse jättäsin spoikan kokonaan pois...
viime yönä sattui pieni kömmähdys kun ajoin kotiin. jänis juoksi sitten etupuskuriin hajoittaen alalipasta kiinnitykset ja lokariin tuli jäljet no mutta lipan sain jo korjattua ja pitää se lokari korjata myöhemmin.