Opel Vectra 2.0i Sport '98
Autostani tulee juuri mieleiseni..apache kirjoitti:Voihan vittu kun sanoo suoraan! Missä olen kirjoittanut että nämä riegerin korisarjalla olevat autot ovat erityisen hienoja tai rumia? Missä olen kirjoittanut että erilaisuus on perseestä? Olen vain veistellyt että tuo massiivinen siipi on hirveä ja että jos rakentaa erilaisen auton kuin meillä muilla niin se ei tarkoita että tästä massasta poikkeava auto olisi automaattisesti hieno. Ei kannata hakea erilaisuutta vain sen takia että sen erottaa muista autoista, hyvää makua kannattaa käyttää osien valinnassa. Mutta hei, kun minulla ei ole omaa esittelytopickia, niin käypä avautumassa riisikipon kanssa siihen puskuriketjuuni, kerro mielipiteesi tilaamastani massasta poikkeavasta puskurista, mikä siinä ärsyttää tai ihastuttaa. Jos jaksan niin avaan oman esittelyketjun, ainakin riisikippo voi sitten tulla sinne puolestasi avautumaan?
Mut miks sie Riisikipon tähän sekotat? Eihän hän liity tähän asiaan ny mitenkään..
Toiseen topicciinki oot näköjään miusta/meistä menny jauhaa p*skaa.. Mut ihan tiedoks sulle, Riisikipon ei tarvitse minun puolesta kirjotella minnekkään tai mistään..
Ehkä parempi jos jättäsit tämän topicin rauhaan..
Heze kirjoitti:Hyvältähän toi näyttää
jalu78 kirjoitti:Hyvältä näyttääälä välitä kateellisten paskan jauhannasta
monesti tommosten nimimerkkien taakse kätkeytyy köyhä pensseliviiksi tissiposki jolla ei oo itellä varaa
Kiitokset!
Ja eipähän sitä pidä niin tosissaan kaikkia mielipiteitä ottaa, kun eihän autosta sit mieleisensä tulis, jos sen tekis muiden mieltymysten mukaan ..
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Joo miekin ajattelin aluks et tuo spoileri on ihan perkuleen iso, mut toisaalta toimii hyvin kun on tuo puskurinkin jatke.
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin