Tarkoitat varmaan 30 asteisia...jeppe jääkarhu kirjoitti: kun taas 60 asteiset oli oikeammat)
Calibraan putket molemmilta puolilta.
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Niin no, kuuskymppisinä noi mutkat Motonetissa myytiin. Tiedä sitten mihin tasoon nähden ne nuo kulmat määritteleesamsa87 kirjoitti:Tarkoitat varmaan 30 asteisia...jeppe jääkarhu kirjoitti: kun taas 60 asteiset oli oikeammat)
Voihan näistä tarkemminkin saivarrella mikä on oikea tapa mitata mikäkin kulma, mutta OT:n puolelle menee sit pahemman kerran ...
E: Nyt kun oikein funtsin, niin toi kulma taitais oikeamminkin olla 120 astetta. Motonetissa tai alihankkijayrityksessä ovat vaan väärin mitanneet / merkinneet tuon kulman, jolloin se on sen 60 astetta --> 60 astetta vrt. 120 astetta. Oli miten oli, Motonetissa ne kulmapalat löytyy tolla 60 asteen merkinnällä

-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Thanks!calik89 kirjoitti:Komia putkisto!![]()
![]()
![]()
_siideri_ kirjoitti:mitä tuli kustantaa tuo putkisto suurinpiirtein?
calik89 kirjoitti:Paljonko tuli hintaa tavaroille?
Yritinpä etsiä kuitteja noista kamoista, mut en mä mitään löytäny... mihin lie oon ne tunkenu. Hatara muistikuva on, että putket, kulmapalat ja vaimentimet + pikkuhilut (muutama klemmari ja kumikannakkeet) tuli maksamaan sen ~200€ ja siihen lisäksi vielä nuo putkenpäät 2kpl ~65€ toimituksineen...

-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

En minä vaan tiedä, siirtäköön joku sen johonkin muualle jos kokee sen tarpeelliseksikadett85 kirjoitti:Miksi tämä on täällä viritys osiossa? Vaikka onhan tuomonen molemmilta puolilta tuleva pakoputki melkonen viritys.
En, enkä penkitä. Ei tolla mitään tehoja haettu. Vanha ratkesi, joten uusi piti alle vääntää ja nyt tuo uusi sattui olemaan kokeilunhalusta tollanenkadett85 kirjoitti:Olekko penkittäny paljon tuli tehoa?