autona 2,2 diesel vekkuli ja puhallin puhaltelee miten sattuu. välillä ei pihaustakaan vaikka puhallusnopeus kutosella? puhallinko aikansa elänyt? mahdollisesti hiilet?
toinen kysymys koskis lisälämmitintä. eli kun on sen kellolla ajastanut aamuksi päälle niin ei ole auto lämmennyt vaan tullessa sisäpuhallin puhaltaa kylmää ilmaa vaikka oletukseksi olen laittanut lämmöt +25? hehkuko rikki?
opel vectran puhallin
Re: opel vectran puhallin
Koitas hakua; Vectra puhallin, niin aika paljon löytyy asiaa, onkos sulake ja sen kontaktipinnat tarkistettu ?Lasijalka kirjoitti:autona 2,2 diesel vekkuli ja puhallin puhaltelee miten sattuu. välillä ei pihaustakaan vaikka puhallusnopeus kutosella? puhallinko aikansa elänyt? mahdollisesti hiilet?
?
Vie lämppäri kotios ja pistä töpseli seinään ja seurailet vähän mitä se tekee vai onkos tää joku Webasto-hienousLasijalka kirjoitti: toinen kysymys koskis lisälämmitintä. eli kun on sen kellolla ajastanut aamuksi päälle niin ei ole auto lämmennyt vaan tullessa sisäpuhallin puhaltaa kylmää ilmaa vaikka oletukseksi olen laittanut lämmöt +25? hehkuko rikki?
Re: opel vectran puhallin
Vie lämppäri kotios ja pistä töpseli seinään ja seurailet vähän mitä se tekee vai onkos tää joku Webasto-hienousLasijalka kirjoitti: toinen kysymys koskis lisälämmitintä. eli kun on sen kellolla ajastanut aamuksi päälle niin ei ole auto lämmennyt vaan tullessa sisäpuhallin puhaltaa kylmää ilmaa vaikka oletukseksi olen laittanut lämmöt +25? hehkuko rikki?
Webasto-hienoushan tuo on. Puhaltaa siksi kylmää, koska webasto ei toimi eikä lämmitä vesiä. Luultavasti (tai ainakin useimmissa tapauksissa) hehku palanut.