opel vectran puhallin

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
Lasijalka
'Agila'
Viesti:

opel vectran puhallin

Viesti Kirjoittaja Lasijalka »

autona 2,2 diesel vekkuli ja puhallin puhaltelee miten sattuu. välillä ei pihaustakaan vaikka puhallusnopeus kutosella? puhallinko aikansa elänyt? mahdollisesti hiilet?

toinen kysymys koskis lisälämmitintä. eli kun on sen kellolla ajastanut aamuksi päälle niin ei ole auto lämmennyt vaan tullessa sisäpuhallin puhaltaa kylmää ilmaa vaikka oletukseksi olen laittanut lämmöt +25? hehkuko rikki?
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: opel vectran puhallin

Viesti Kirjoittaja tursas »

Lasijalka kirjoitti:autona 2,2 diesel vekkuli ja puhallin puhaltelee miten sattuu. välillä ei pihaustakaan vaikka puhallusnopeus kutosella? puhallinko aikansa elänyt? mahdollisesti hiilet?
?
Koitas hakua; Vectra puhallin, niin aika paljon löytyy asiaa, onkos sulake ja sen kontaktipinnat tarkistettu ?
Lasijalka kirjoitti: toinen kysymys koskis lisälämmitintä. eli kun on sen kellolla ajastanut aamuksi päälle niin ei ole auto lämmennyt vaan tullessa sisäpuhallin puhaltaa kylmää ilmaa vaikka oletukseksi olen laittanut lämmöt +25? hehkuko rikki?
Vie lämppäri kotios ja pistä töpseli seinään ja seurailet vähän mitä se tekee vai onkos tää joku Webasto-hienous :roll:
ascona_c
OCF Member 2020

Re: opel vectran puhallin

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Lasijalka kirjoitti: toinen kysymys koskis lisälämmitintä. eli kun on sen kellolla ajastanut aamuksi päälle niin ei ole auto lämmennyt vaan tullessa sisäpuhallin puhaltaa kylmää ilmaa vaikka oletukseksi olen laittanut lämmöt +25? hehkuko rikki?
Vie lämppäri kotios ja pistä töpseli seinään ja seurailet vähän mitä se tekee vai onkos tää joku Webasto-hienous :roll:[/quote]

Webasto-hienoushan tuo on. Puhaltaa siksi kylmää, koska webasto ei toimi eikä lämmitä vesiä. Luultavasti (tai ainakin useimmissa tapauksissa) hehku palanut.
Vastaa Viestiin