Synnytys K-18!!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Jätin väliin :D

Parempi pitää vielä "se kuva" naisista jonkun aikaa ja halut tallessa ;)
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
rekordE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rekordE »

Realsanta kirjoitti:perkele kun ei muista omasta syntymästä mitään
Isäsi oli kaiketi mukana ja tokaisi: -Hei, sieltähän Santa ponkaisee ja ihan karvakauluksen kanssa :lollis:
Inkku A tiisseli
OneLovE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja OneLovE »

juu voi olla et en oo menossa tossa parin kuukauden pääst samaan huoneeseen saattaa olla et taju lähtee :lol:
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

OneLovE kirjoitti:juu voi olla et en oo menossa tossa parin kuukauden pääst samaan huoneeseen saattaa olla et taju lähtee :lol:
Myöhemmin kaduttaa jos et mene. :wink:
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
Vechuli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Vechuli »

Kyllä se mies on se tuki ja turva siellä synnytyksessä mukana. Mullaki monesti mietityttäny kuinka kauheaa olis ollu jos ukko ei olis ollu mukana. Ponnistusvaiheessa varsinki ku happimaskista johtuen tuntu että taju lähtee ja epätoivo alko iskeen jo siihen malliin että viittä vaille huusin jo kätilöille että leikatkaa nyt s**tana se väliliha ja kävi niin kipeää että ei osannu tehä muuta ku jähmettyä aloilleen niin jos mies ei olis pitäny kädestä kiinni ja ollu vieressä niin epätoivo olis iskeny siinä vieraiden ihmisten häslätessä ympärillä. Mut onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin. Ilman tikkejä selvittiin ja tuleville iseille sen verran vinkkaan et mun mies on kaikkea muuta ku tunteellinen, mut sinä hetkenä ku poju synty niin on ainoa hetki jollon olen nähny sen aivan säteilevän onnesta ja sen hetken ja ilmeen minä ainakin muistan loppuelämäni :wink:
Opel Astra Caravan 2.0

Jos sinulla on hyvä olo, älä huolestu, se menee kyllä pian ohi...
Marko.L
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Marko.L »

Kyllähän se oli jotain aivan käsittämätöntä, kun tyttö ensimmäistä kertaa rääkäisi ulos kaivauduttuaan. Ei sitä tunnetta pysty sanoin kuvailemaan. Mistään hinnasta en olisi tuosta synnytyksestä pois jäänyt.

Emäntä on kyllä vähän sitä mieltä, että seuraava lapsi tulee vasta kun miehet voivat hoitaa sen odottamisen ja synnytyksen. :lol:

Ja jännittäjille: Kukaan ei pakota istumaan/seisomaan siellä salissa/tms. siten, että se römpsä on siinä nenän edessä. :wink: Onnistuu se rauhoittelu ynnä muu paremmin sieltä sivulta.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Marko.L kirjoitti:Kyllähän se oli jotain aivan käsittämätöntä, kun tyttö ensimmäistä kertaa rääkäisi ulos kaivauduttuaan. Ei sitä tunnetta pysty sanoin kuvailemaan. Mistään hinnasta en olisi tuosta synnytyksestä pois jäänyt.

Emäntä on kyllä vähän sitä mieltä, että seuraava lapsi tulee vasta kun miehet voivat hoitaa sen odottamisen ja synnytyksen. :lol:

Ja jännittäjille: Kukaan ei pakota istumaan/seisomaan siellä salissa/tms. siten, että se römpsä on siinä nenän edessä. :wink: Onnistuu se rauhoittelu ynnä muu paremmin sieltä sivulta.
Joo, ja siellä synnytys salissa on säkkituoli, jos vaikka rupeaa :sleep: , niin kuin minä tein :lol:
Hensku
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Hensku »

^Meillä oli ihan kunnon sänkykin siellä, jos vaikka miestä ois alkanu väsyttään kesken bileiden. :evil: Tai niin no, oishan siinä voinu vaikka jotain muutakin :D mut henkilökunta ei välttämättä ois ollu samaa mieltä. Mutta ei helvetti,enään en mene.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

:o
No mulle ei kyl tulis mieleenkää päästää miestä katteleen sinne jalkojen väliin... itekään en haluis moista nähdä..
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Tero Äijälä
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tero Äijälä »

Kyllähän se mies ``toivottavasti´´ on ollut siellä jalkovälissä jo katselemassa ennen synnytystä :worship:
Opel Corsa c 1.2 16v -01
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

mimmix kirjoitti::o
No mulle ei kyl tulis mieleenkää päästää miestä katteleen sinne jalkojen väliin... itekään en haluis moista nähdä..
niinkö kauhee sun jalkoväli on että et ite uskalla sitä ees kattoo? :o
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Riisikippo kirjoitti:
mimmix kirjoitti::o
niinkö kauhee sun jalkoväli on että et ite uskalla sitä ees kattoo? :o
Ihanko ite keksit noin hyvän kommentin?

Selvennetään nyt vielä varmuuden vuoksi, että puhuin tässä siitä SYNNYTTÄMISESTÄ. Se ei taida olla mitään kauneinta katottavaa ja ainakin vielä nyt olen sitä mieltä että tahtoisin mahdollisen tulevan lapsen isän muistavan sen jalkovälin mielummin ehjänä ku semmosena mitä tossa videolla...

Sie riisi se oot aina vaan mun bestis.....
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
AkseliTakaveto
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AkseliTakaveto »

Kyl tuo synnytys on yksi seikka mikä erottaa pojan miehestä. Miehessä on selkärankaa seurata koko toimitus alusta loppuun ja tukea rouvaansa parhaan mukaan sekä leikkoa napanuoraa ja kylvettää vastasyntynyttä.
Poika pelkää tapahtumaa kuin ruttoa tai paikan päällä menettää tajunnan ja äitee työntää tuoreen isän pyörätuolissa pois synnytyssalista session jälkeen.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

AkseliTakaveto kirjoitti:Kyl tuo synnytys on yksi seikka mikä erottaa pojan miehestä. Miehessä on selkärankaa seurata koko toimitus alusta loppuun ja tukea rouvaansa parhaan mukaan sekä leikkoa napanuoraa ja kylvettää vastasyntynyttä.
Poika pelkää tapahtumaa kuin ruttoa tai paikan päällä menettää tajunnan ja äitee työntää tuoreen isän pyörätuolissa pois synnytyssalista session jälkeen.
Noi voi herran jumala, mitä kauheeta tuossa napanuoran leikkaamisessa on. Jyväskylän synnytys osatolle voisivat kyllä hommata terävempiä saksia. Ja naisillako ei muka ole selkärankaa, kyllä mää luulen että aika moni ukko ottais niistä synnytys kipuja vastaa litran morfiinia ja nukutuksen. Tuntuu vaan aika hurjalta kun joillekkin tulee haava sormeen, normi viilto haava, niin ollaan hakemassa vepaa, kun muka on niin kipeä haava :lollis: Ja sanotaan että naisilla ei ole muka selkärankaa :o
caravan-coupe
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja caravan-coupe »

veikka81 kirjoitti:
AkseliTakaveto kirjoitti:Kyl tuo synnytys on yksi seikka mikä erottaa pojan miehestä. Miehessä on selkärankaa seurata koko toimitus alusta loppuun ja tukea rouvaansa parhaan mukaan sekä leikkoa napanuoraa ja kylvettää vastasyntynyttä.
Noi voi herran jumala, mitä kauheeta tuossa napanuoran leikkaamisessa on. Jyväskylän synnytys osatolle voisivat kyllä hommata terävempiä saksia. Ja naisillako ei muka ole selkärankaa, kyllä mää luulen että aika moni ukko ottais niistä synnytys kipuja vastaa litran morfiinia ja nukutuksen. Tuntuu vaan aika hurjalta kun joillekkin tulee haava sormeen, normi viilto haava, niin ollaan hakemassa vepaa, kun muka on niin kipeä haava :lollis: Ja sanotaan että naisilla ei ole muka selkärankaa :o
Veikka lue uudestaan toi lainaamasi teksti. :yawn:
Vastaa Viestiin