Taidan silti jättää väliin ja muistella lämmöllä omia hyviä kokemuksia ilman mitään kauhuskenaarioita..-JPa- kirjoitti:Joo se vaatii kirjautumisen ja iän vahvistamisen.Hensku kirjoitti:Onneks tuo linkki ei toiminu mulla
Synnytys K-18!!
Ei tuo siis mikään kauhua muuten ole, mutta kun kattelee kuinka niitä vauvoja käsitellään siinä synnytyksessä. Meinas ittelläkin jo tulla kiukku siinä kattellessa kun mun lasta revitään ulos voimakeinoin.
Mutta pakko kai se on saada pian ulos hengittämään sieltä.
Mutta pakko kai se on saada pian ulos hengittämään sieltä.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Juu, mie oon jostaki myös lukenu että synnytyksessä naisen oma keho erittää vereen jotaki entsyymiä joka auttaa kestämään kipua paremmin...mimmix kirjoitti:Ompa ihania kommentteja teillä iskät!
Oon joskus lukenut jostain alan julkaisusta että suurin osa miehistä pyörtyisi kokiessaan noin puolet siitä kivusta mitä nainen kokee synnytyksessä. Tämä selittänee myös sen miks miehet on aina niiiiiin kipeitä ku niillä on joku flunssa, nainen ku flunssassa tekee ruokaa, siivoo ja hoitaa lapsia...![]()
No täällähän se meni niin että aamusta vedet, hiphop synnärille,kattos kattos sano kätilö kun pimppiin kurkkas että siellähän ollaan oikein valmiina,ei keritty epiduralia pisteleen,kolme ponnistusta ja neiti pihalla.Hensku kirjoitti:Onneks tuo linkki ei toiminu mullaRiittää että kokemukset molemmista synnytyksistä on luokkaa hip hop synnärille, sitten vähän epiduraalia selkään ja hops vaan pihalle ilman mitään kipuja, repeilyjä saatika ompeluja. Helpolla on päästy siis! Ihme ongelmia monella. Ei siihen kuole. Mies oli molemmilla kerroilla mukana, sillä oli vaan hirveen hauskaa. Vaikkei varsinaista avun tarvetta ollutkaan, niin olihan se mukava että oli mukana kuitenkin, sehän siihen osaksi syypää olikin
Faktalta on tullut joskus katottua sitä synnytys sairaala ohjelmaa,karun näköistä kun vauvan pää on välillä ihan puikulalla kun on niin ahtaasta välistä joutunut pihalle pönnätyksi/vedetyksi.
Lehmän poikimista on tullut oltua todistamassa muutaman kerran livenä,sekään ei kovin kaunista ole kun vasikkaa kiskotaan naruilla etujaloista pihalle.
Lehmän poikimista on tullut oltua todistamassa muutaman kerran livenä,sekään ei kovin kaunista ole kun vasikkaa kiskotaan naruilla etujaloista pihalle.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
[OT] En ymmärrä tota k-18 jutskaa ollenkaan
Yleensä se vain innostaa nuoria kun tietää, että kohta tulee jotain sellasta missä oikeasti tapahtuu
Jos sitä merkkiä ei olisi monissakin jutuissa niin kaikkia ei välttämättä edes kiinnosta koko juttu
[OT/]
Asiaan: Ei onneksi itsellä ole ihan heti tarve miettiä tuollaisia asioita
Se on sitten myöhemmän ajan "murhe" 
Asiaan: Ei onneksi itsellä ole ihan heti tarve miettiä tuollaisia asioita
meillä muksu otettiin sektiolla pihalle... onneks oli se väliverho siinä muute oisin varmaa ollu taju kankaalla. sit kun viel lotrasivat niitten lapsivesien kaa...
sit kun menin kätilön kaa leikkaa napanuoraa ni siitähän ruuttas viel verta oikee kunnol et kätilökin säikähti, olin kuulemma hiukka kalpeena ollu:)
mutta enivei todella hieno hetki saada oma poika syliin.
mutta enivei todella hieno hetki saada oma poika syliin.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Oikeassa olet tuon merkinnän suhteen. Mutta pakko se on laittaa. On täältä ennenkin hukkunut aiheita joista se on puuttunut. Onpahan varottettu.|vectraman| kirjoitti:[OT] En ymmärrä tota k-18 jutskaa ollenkaanYleensä se vain innostaa nuoria kun tietää, että kohta tulee jotain sellasta missä oikeasti tapahtuu
Jos sitä merkkiä ei olisi monissakin jutuissa niin kaikkia ei välttämättä edes kiinnosta koko juttu
[OT/]
Asiaan: Ei onneksi itsellä ole ihan heti tarve miettiä tuollaisia asioitaSe on sitten myöhemmän ajan "murhe"
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Joo, ei niitä alaikäiset saa kahtoakkaan-JPa- kirjoitti:Joo se vaatii kirjautumisen ja iän vahvistamisen.Hensku kirjoitti:Onneks tuo linkki ei toiminu mulla
Ite oon ollut kahdessa synnytyksessä mukana, mikäs siellä ollessa, mutta en kuitenkaan kurkistanut kahtomaan tuheroa kun sieltä revitään kersoja pihalle. Ois voinut pian halut hävitä jonnekkin
Varmasti tekee kyllä kipeää tuo ja todellakin kaikkea muuta kuin kaunis tapahtuma.
Ikuisuuskysymykseksi jää kuitenkin kumpi on kivuliaampaa, synnytys, vaiko se kuuluisa potku munille
:D Jokuhan sen puheeksi jo otti ja pitihän asia mainita itekin.
Ikuisuuskysymys on myös se että onko miehillä parempi kipukynnys kuin naisilla vaiko toisinpäin.
Ikuisuuskysymys on myös se että onko miehillä parempi kipukynnys kuin naisilla vaiko toisinpäin.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi