G astraa ostamassa/asiaa
Itse nyt tullut tuolla 1.6 8v koneisella 3,5 vuotta ajeltua ja hyvä käyttömoottori se kyllä on. Tuo tosin se vanhempi yksipisteruisku mutta hyvin sekin tuota hatchbackiä vie. Tokihan tuo 16v terävämpi on, mutta 8v:ssä sitä voimaa löytyy laajemmalta alueelta ja alempaa, jolloin paremmin käytössä normaalissa ajossa. Eikä kyllä itselle ole vielä tullut vastaan liikenteessä tilannetta jossa tuolla olisi pahasti jaloissa oltu ja ajan kuitenkin sen 25-30tkm vuodessa. Itsestä tuntuu että tuo tehontarve mikä monilla nykyään on johtuu ennakointitaidon puutteesta. Jos tarvitsee ajaa toisen puskurissa ja siitä lähteä tekemään salamaohitusta niin silloinhan sitä tehoa toki tarvii, mutta jos katsoo jo ajoissa että tuossa ohitan ja jättäytyy toisesta hyvissä ajoissa vähän niin ehtii kerätä hieman sitä vauhtia varastoon ja silloin kerkiää tuollakin koneella varsin mainiosti. Ja tarkennuksena etten itsekään ole mikään tientukko vaan yleensä moottoritieajostakin isompi osa kertyy siellä vasemmalla kaistalla.
Z18XE-koneeseen näkyy olevan kahdenlaista öljynsuodatinta, mistä tiedän kumpi mun koneeseen (vm02) tulee?
e: M-Filterin luettelosta selvis, että toinen (vanhempi) suodatin on samanlainen ku X18XE1:ssä, eli semmonen vaihdettava patruunasysteemi, ja mulla näyttää olevan tollanen "tavallinen" suodatin.
Entä uskaltaako M-Filter- merkkistä öljynsuodatinta ostaa?
e: M-Filterin luettelosta selvis, että toinen (vanhempi) suodatin on samanlainen ku X18XE1:ssä, eli semmonen vaihdettava patruunasysteemi, ja mulla näyttää olevan tollanen "tavallinen" suodatin.
Miks ei uskaltas ostaa?Zafira kirjoitti:Z18XE-koneeseen näkyy olevan kahdenlaista öljynsuodatinta, mistä tiedän kumpi mun koneeseen (vm02) tulee?
Seat Leon TS 1.8T
Caddy mk1 1.9td
Golf III
Caddy mk1 1.9td
Golf III
Miksi pitää ostaa joku M-Filter, kun orkkis suodattimen saa lähes samaan hintaan?Zafira kirjoitti:No siis omg, ku M-Filter tuli toisiks viimeseks Tekniikan Maailman (:worship:) testissämakedeus kirjoitti: Miks ei uskaltas ostaa?Ihan hyviä purkkejahan ne nekkii on
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Heh, onko sillä nyt niin väliä mitä näihin ostaa...Ehkä sitten jos auto olisi pakasta repäisty. Ainakaan omani 214tkm ajettuna on ihan sama vaikka sielä lukisi mehukatti suotimen kylessä...Zafira kirjoitti:Z18XE-koneeseen näkyy olevan kahdenlaista öljynsuodatinta, mistä tiedän kumpi mun koneeseen (vm02) tulee?