Opel Vectra 2.0i Sport '98
En ole kyllä ite moisesta kuullut, ja en kyllä löytänyt mistään sellasta tietoakaan, ettei saisi olla..DEAD kirjoitti:eikö tuo rekkari teline ole väärässä nurkassa? muistelen vain, että oliko jotenkin määritelty ettei kilpi saa ylittää kokonaan auton keskilinjaa eli ei saa olla keskilinjan vänkärin puolella siis jos kuski istuu vasemmalla niin kuin normaalista täällä suomessa.
Tälläistä löysin:
Eli ei pitäis aiheuttaa mitään vaikeuksia, vaik kilpi on vähän reunemmassa..34 § (24.8.2000/764)
Rekisterikilpien kiinnitys ja käyttö
1. Rekisterikilvet on kiinnitettävä autossa eteen ja taakse, traktorissa ja moottorityökoneessa eteen tai taakse, moottorikelkassa molemmille sivuille ja muussa ajoneuvossa taakse kilville varattuihin paikkoihin ajoneuvon poikkisuuntaan, pystyasentoon tai enintään 30° alareunasta ulospäin kallistettuna ja siten, ettei mikään ajoneuvon osa tai varuste osittainkaan peitä sitä. «Rekisterikilpi» tulee tarvittaessa pohjustaa tai kehystää siten, ettei se ajoneuvoa käytettäessä vahingoitu. Rekisterikilpeä ei saa taittaa, leikata tai peittää, eikä siihen saa kiinnittää tarraa, merkkiä tai kilpeä.
2. Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla.
3. Ajoneuvossa ei saa käyttää eikä siihen kiinnittää muita kuin siihen kuuluvat rekisterikilvet eikä muita sellaisia kilpiä taikka kirjain- tai numeroyhdistelmiä, jotka harhauttavasti muistuttavat rekisterikilpeä tai -tunnusta, siirtomerkkiä taikka jonkin valtion kansallisuustunnusta.
4. Rekisterikilvet on pidettävä sellaisessa kunnossa, että rekisteritunnus on liikenteessä vaikeudetta luettavissa.
Nii, en tiiä..DEAD kirjoitti:itse en äkkiseltään löytänyt mistään tarkempaa tietoa etukilven sijoituksesta takakilven sijoituksesta löytyi vaikka mimmosia säädöksiä. Olisinkohan muistellut noita takakilven säädöksiä kun siinä oli tuo että ei saa olla keskilinjan vänkärin puolella.
No mut jos se kilpi ei siinä kiinni saa olla, niin enköhän mä kesällä sen poliiseilta sit kuule..
Nyt on auto hieman erinäkönen kun siipi lähti uuteen kotiin Helsinkiin, joten auto on nyt tämän näkönen..

Eli jäljellä on toisaalta vain takahelma enää..
Mut tarkotuksena ois tilata tälläset helmat..
http://www.tuningzone.pl/?pageid=237&la ... rod_id=671
Ja puskuri kesäksi onkin jo..
Oishan mulla tietty tämä siipi talissa

Mut ei se toisaalta käy mun autoon, joten se on myynnissä..

Eli jäljellä on toisaalta vain takahelma enää..
Mut tarkotuksena ois tilata tälläset helmat..
http://www.tuningzone.pl/?pageid=237&la ... rod_id=671
Ja puskuri kesäksi onkin jo..
Oishan mulla tietty tämä siipi talissa

Mut ei se toisaalta käy mun autoon, joten se on myynnissä..
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Hieman OT, mut tuolla näkys olevan samanlaiset myynnissä --> Linkki
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Corsa E OPC
Cupra Born
Kiitos PALJON tiedosta..VecculiOoppeli kirjoitti:Hieman OT, mut tuolla näkys olevan samanlaiset myynnissä --> Linkki
Toisekseen, niin tällästä spoikkaa oon kans katellu tohon omaani..