G astraa ostamassa/asiaa

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Vectrailija
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vectrailija »

Erehdyin käymään autoliikkeessä ja eikös siellä sattunu G-astra 1.8 16V -99 aj 170tkm. Myyjä heitti vielä melko hyvän tarjouksen kun antaisin vaihdossa -95 F-astran aj.236tkm. 2000e pitäis maksaa väliä. Väliraha on ainakin mielestäni kohtuullinen. Puhukaa nyt järkeä että en mene vaihtamaan Äffää Geehen. Yritin jo painella lompakolla otsaa mutta ei auttanut.
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

anna mennä.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
makedeus
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja makedeus »

Vectrailija kirjoitti:Erehdyin käymään autoliikkeessä ja eikös siellä sattunu G-astra 1.8 16V -99 aj 170tkm. Myyjä heitti vielä melko hyvän tarjouksen kun antaisin vaihdossa -95 F-astran aj.236tkm. 2000e pitäis maksaa väliä. Väliraha on ainakin mielestäni kohtuullinen. Puhukaa nyt järkeä että en mene vaihtamaan Äffää Geehen. Yritin jo painella lompakolla otsaa mutta ei auttanut.
Vaiha vaiha vaiha vaiha! :D :thumbsup:
Seat Leon TS 1.8T
Caddy mk1 1.9td
Golf III
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

ei kannata miettiä jos se liikkeen astra on vaan kunnossa. :D
Vectrailija
'Admiral'
'Admiral'

Pitäis ajatella järkevästi ja ajaa vielä tuolla äffällä mutta kun autokuume nousi n.39.6C asteeseen. Ainut miinus on että varustetaso on cdx eikä sport :( Penkit ei ollu oikein minun mieleen... Pitää varmaan käydä koe ponnistamassa tuo G. Toisaalta muija lähti kävelemään joten sohvakalustoa ei tarvitse uusia kun tuo vanha välttää minulle. Ja saisihan sitä NAISTA varmaan paremmin G-astralla :lollis:
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Osta vaan se G astra ja vaihda sportin penkit ;)
TomTom
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TomTom »

Vectrailija kirjoitti:Pitäis ajatella järkevästi ja ajaa vielä tuolla äffällä mutta kun autokuume nousi n.39.6C asteeseen. Ainut miinus on että varustetaso on cdx eikä sport :( Penkit ei ollu oikein minun mieleen... Pitää varmaan käydä koe ponnistamassa tuo G. Toisaalta muija lähti kävelemään joten sohvakalustoa ei tarvitse uusia kun tuo vanha välttää minulle. Ja saisihan sitä NAISTA varmaan paremmin G-astralla :lollis:
Paremmin ehkä, mutta loppupeleissa kuitenkaan Opelilla mitään saa :lollis:
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
Vectrailija
'Admiral'
'Admiral'

Olen tässä miettinyt että jos ei tule yllätyksiä niin astra vaihtuu. Kaipa sitä niissä cdx:än sohvissakin pysyy kyydissä. Ei taida kauheasti olla myynnissä sportin penkkejä. Ei viitsisi mitään kadetin recaroja kuitenkaan ruuvata kiinni...
Matzi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Matzi »

Kyllähän niissä peruspenkeissä ihan istuu. Sivuttaistuki nyt ei sportin jakkoroille pärjää mutta menestyksekkäästi olen ainakin itse tuollaisia peruspenkkejä nyt jo 3,5 vuotta ja 60tkm kuluttanut ja ihan tyytyväinen olen niin penkkeihin kuin autoon yleensä. Kyllä niissä ainakin omasta mielestäni ihan mukavan ajoasennon tällainen 185cm pitkä henkilö saa enkä ole kyllä kertaakaan meinannut penkiltä ajaessa pudota. :wink:
Vectrailija
'Admiral'
'Admiral'

Kävin koe ajolla ja ihan ok peliltä vaikutti. TC:tä ei taida saada pois päältä napista niinkuin B-vecussa? Mitä kaikkea kannattaa vielä tarkastaa ennenkuin menen tekemään paperit?
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

kyllä joissakin on TC nappi...
makedeus
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja makedeus »

Vectrailija kirjoitti:Kävin koe ajolla ja ihan ok peliltä vaikutti. TC:tä ei taida saada pois päältä napista niinkuin B-vecussa? Mitä kaikkea kannattaa vielä tarkastaa ennenkuin menen tekemään paperit?
Kyllä ainakii minun X20XEV -99 sportissa saa pois napista. Hammastangothan näissä usein vuotaa... Nuo 1.8 moottorit on kyllä ihan hyviä kestämään, toisin kun 16v 1.6.. :roll: Mutta jos on isompi liike, niin eiiöhän niillä takuu pelaa??
Seat Leon TS 1.8T
Caddy mk1 1.9td
Golf III
Matzi
OCF Member
OCF Member

Joo ja se TC:n jälkiasennuskin saattaa onnistua. Omassa ei luistonestoa ole kun on 1.6 8v mutta johdotukset sille napille kyllä löytyvät valmiina.
Vectrailija
'Admiral'
'Admiral'

No niin nyt on Gay-astra allla. Mikä moottorikoodi on? Kyseessä siis 1.8 16 -99 astma. Aikapaljon on konehuone muuttunut F-astrasta jossa oli C18xel. Vai löytyykö muovijen alta sama moottori :lollis: Mites tuo tc napin jälki asennus tapahtuu? Löytyykö noista johdotukset valmiina? Ahdistaa tuo sutimisen esto, kun se jarruttaa ajo tyyliä aika paljon, kun minulla sattuu olemaan aika sporttinen ajotyyli.
Matzi
OCF Member
OCF Member

Tuon koneen malli taitaa olla X18XE1
Vastaa Viestiin