G astraa ostamassa/asiaa
-
Vectrailija
- 'Admiral'

Erehdyin käymään autoliikkeessä ja eikös siellä sattunu G-astra 1.8 16V -99 aj 170tkm. Myyjä heitti vielä melko hyvän tarjouksen kun antaisin vaihdossa -95 F-astran aj.236tkm. 2000e pitäis maksaa väliä. Väliraha on ainakin mielestäni kohtuullinen. Puhukaa nyt järkeä että en mene vaihtamaan Äffää Geehen. Yritin jo painella lompakolla otsaa mutta ei auttanut.
Vaiha vaiha vaiha vaiha!Vectrailija kirjoitti:Erehdyin käymään autoliikkeessä ja eikös siellä sattunu G-astra 1.8 16V -99 aj 170tkm. Myyjä heitti vielä melko hyvän tarjouksen kun antaisin vaihdossa -95 F-astran aj.236tkm. 2000e pitäis maksaa väliä. Väliraha on ainakin mielestäni kohtuullinen. Puhukaa nyt järkeä että en mene vaihtamaan Äffää Geehen. Yritin jo painella lompakolla otsaa mutta ei auttanut.
Seat Leon TS 1.8T
Caddy mk1 1.9td
Golf III
Caddy mk1 1.9td
Golf III
-
Vectrailija
- 'Admiral'

Pitäis ajatella järkevästi ja ajaa vielä tuolla äffällä mutta kun autokuume nousi n.39.6C asteeseen. Ainut miinus on että varustetaso on cdx eikä sport
Penkit ei ollu oikein minun mieleen... Pitää varmaan käydä koe ponnistamassa tuo G. Toisaalta muija lähti kävelemään joten sohvakalustoa ei tarvitse uusia kun tuo vanha välttää minulle. Ja saisihan sitä NAISTA varmaan paremmin G-astralla 
Paremmin ehkä, mutta loppupeleissa kuitenkaan Opelilla mitään saaVectrailija kirjoitti:Pitäis ajatella järkevästi ja ajaa vielä tuolla äffällä mutta kun autokuume nousi n.39.6C asteeseen. Ainut miinus on että varustetaso on cdx eikä sportPenkit ei ollu oikein minun mieleen... Pitää varmaan käydä koe ponnistamassa tuo G. Toisaalta muija lähti kävelemään joten sohvakalustoa ei tarvitse uusia kun tuo vanha välttää minulle. Ja saisihan sitä NAISTA varmaan paremmin G-astralla
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
-
Vectrailija
- 'Admiral'

Kyllähän niissä peruspenkeissä ihan istuu. Sivuttaistuki nyt ei sportin jakkoroille pärjää mutta menestyksekkäästi olen ainakin itse tuollaisia peruspenkkejä nyt jo 3,5 vuotta ja 60tkm kuluttanut ja ihan tyytyväinen olen niin penkkeihin kuin autoon yleensä. Kyllä niissä ainakin omasta mielestäni ihan mukavan ajoasennon tällainen 185cm pitkä henkilö saa enkä ole kyllä kertaakaan meinannut penkiltä ajaessa pudota. 
-
Vectrailija
- 'Admiral'

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Kyllä ainakii minun X20XEV -99 sportissa saa pois napista. Hammastangothan näissä usein vuotaa... Nuo 1.8 moottorit on kyllä ihan hyviä kestämään, toisin kun 16v 1.6..Vectrailija kirjoitti:Kävin koe ajolla ja ihan ok peliltä vaikutti. TC:tä ei taida saada pois päältä napista niinkuin B-vecussa? Mitä kaikkea kannattaa vielä tarkastaa ennenkuin menen tekemään paperit?
Seat Leon TS 1.8T
Caddy mk1 1.9td
Golf III
Caddy mk1 1.9td
Golf III
-
Vectrailija
- 'Admiral'

No niin nyt on Gay-astra allla. Mikä moottorikoodi on? Kyseessä siis 1.8 16 -99 astma. Aikapaljon on konehuone muuttunut F-astrasta jossa oli C18xel. Vai löytyykö muovijen alta sama moottori
Mites tuo tc napin jälki asennus tapahtuu? Löytyykö noista johdotukset valmiina? Ahdistaa tuo sutimisen esto, kun se jarruttaa ajo tyyliä aika paljon, kun minulla sattuu olemaan aika sporttinen ajotyyli.