Joku keksiny suhteellisen hyvän bisneksen ( Fiksuhuuto.fi )

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja himOPELi »

taidampas tässä kaljoitellessa alkaa osteleen halpaa elektroniikkaa 8)

Edit: Tuli sitten rekisteröidyttyä ja ostettua 20 huutoa :lol: :lollis:
Vectra GTS 2.0T
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

Tulipa sitten petyttyä pahan kerran! Ostin 20 huudon paketin ja tarjosin jokaisesta tuotteesta huudon luullen että olen tarjonnut 5 huutoa ja jäljelle jäävän vielä 15 huutoa! Yllätyksekseni aina, kun huutoa nostettiin, minä tarjosin aina vaan lisää minun tekemättä yhtään mitään :roll: :no:

Lähetin hiukan asiakaspalautetta, ja olen oikeasti valmis tekemään vaikka mitä saadakseni kadonneet 15 huutoani takaisin :evil: . Vaikka henkilökohtaisella tapaamisella :evil: ,PRKL!
Morjens!

Olen erittäin pettynyt tapaanne toimia!
Ostin 20 huudon paketin hyvässä uskossa (onneksi en 50 huudon pakettia...) ja painoin "korota kaikkia" tai jotain sellaista painiketta uskossa, että tarjoan huudon jokaisesta tuotteesta ja odottelen tilanteen kehittymistä uskoen, että olen kuluttanut paketista 5 huutoa. Yllätyksekseni huomasin hetken kuluttua, että kaikki 15 jäljellä olevaa huutoani oli kulunut automaattisesti tai oikeammin automaagisesti minun tarjoamatta yhtään mitään alkuperäisten viiden huutoni jälkeen!!! Missään ei käsittääkseni mainita huutojeni jatkuvan automaattisesti huutamani viiden huudon jälkeen!!!
Eihän toimintatavassa ole mitään järkeä, jos useampi henkilö ostaa huutopaketteja tarjoten jostain myymästänne tuotteesta järjestelmänne jatkaessa asiakkaan hyväksymättä huutoja jatkuvasti pakettien ostajat ovat erittäin eriarvoisessa asemassa verrattuna txt-viestillä huutaviin asiakkaisiin nähden! Vai tarkoittaako txt-huuto sitä, että huudettuasi tuotetta kerran, puhelimesi korottaa automaattisesti hintaa aina uuden huudon saavuttua? Tällöinhän huudolle ei koskaan saada voittajaa, vaan jokaisen puhelin/rekisteröitynyt henkilö korottaa jatkuvasti huutoja aina huudon saamatta koskaan voittajaa!!!

Vaadin VÄLITTÖMÄSTI kadonneita 15 huutoani takaisin, olen tarjonnut vain ja ainoastaan KERRAN jokaisesta tuotteesta enkä ole hyväksynyt ainuttakaan automaattista huutoa mistään tuotteesta! Jos ette ole halukkaita palauttamaan 15 huutoani, olen valmis ottamaan yhteyttä viranomaisiin.

XXXX YYYYY
Vectra GTS 2.0T
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Olitko se sinä sitten kuka korotteli äsken tuossa nintendo Wiissä :) Siinä oli samalla tyypillä vähintään 30 huutoa mitä äsken seurailin tilannetta hetken.. aina kun joku korotti niin samantien tää kaveri oli taas listassa ekana.

Liekö toi edes kannattavaa kun kyseistä konetta saa suhteilla jo 150 eurolla.. noh kukin tavallaan :)

On toi bidsterin idea kuitenkin parempi mun mielestä kuin tää.. siinä sentään oikeesti mahollisuus voittaa yhdellä huudolla.. tässä ei niinkään. Pitäisi pommittaa niin kauan että muut kyllästyy
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

nuhapumppu kirjoitti:Olitko se sinä sitten kuka korotteli äsken tuossa nintendo Wiissä :) Siinä oli samalla tyypillä vähintään 30 huutoa mitä äsken seurailin tilannetta hetken.. aina kun joku korotti niin samantien tää kaveri oli taas listassa ekana.
4 huutoa näyttää olleen Nintendosta, ihme homma kun ei tuolla missään mainita mistään korotusautomaatista :-?
Nuo huudot oli aikavälillä 23:11-23:16
Vectra GTS 2.0T
CableGuy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

Kai loppujen lopuksi halvemmaksi tulee kun kävelee lähimpään kikanttiin ja ostaa sieltä sen wiinsä.... :D

Aika paljon nimittäin menee rahaa jos rupee jonku toisen kans kinastelemaan huudoilla...
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

CableGuy kirjoitti:Kai loppujen lopuksi halvemmaksi tulee kun kävelee lähimpään kikanttiin ja ostaa sieltä sen wiinsä.... :D

Aika paljon nimittäin menee rahaa jos rupee jonku toisen kans kinastelemaan huudoilla...
Jep. Tarkoitus itsellä ei ole juuri nyt ostaa mitään noista tuotteista, joita tuolla on myytävänä...Lähinnä ajan vietteksi oli tarkoitus panostaa tuo 24,90 katsoen, jos jotain halvalla sattuisi saamaan :lol: . Lähinnä tuossa hommassa nyt kyrpii se, että järjestelmä korotti aina automaattisesti huutoja, vaikka olen korottanut itse jokaista tuotetta vain kerran! En siis ole hyväksynyt missään vaiheessa sitä, että huutoa korotettaisiin automaagisesti minun tarjouksen ylittyessä. En todellakaan olettanut edes voittavani mitään, mutta uhkapelaaminen sinälllään on mukavaa jos sen voi tehdä itse kontrolloiden! Nyt en voinut kontrollloida tekemiäni tarjouksia mitenkään...
Vectra GTS 2.0T
CableGuy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

himOPELi kirjoitti:.Lähinnä ajan vietteksi oli tarkoitus panostaa tuo 24,90 katsoen, jos jotain halvalla sattuisi saamaan :lol: .
Minun käsityksen mukaan tuo menee joka tapauksessa, voitit huudon tai et...
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

Tottakai tuo raha menee, sen olen tiennyt tottakai, mutta jos teen 5 tarjousta, voiko olettaa että järjestelmä korottaa aina tarjouksen ylittäessä myös minun tarjoustani? Siis minun hyväksymättä ilman minun henk.koht. tekemää tarjousta!
Vectra GTS 2.0T
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

No niin, asiakaspalautteeseeni vastattiin nopeasti!
Lataan sinulle 50 ilmaista huutoa vian aiheuttaman mielipahan laastariksi.
No, kyllähän tuo minulle käy, 15 kadonnutta huutoani vaihtui 50 huutoon :lol:
Vectra GTS 2.0T
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

himOPELi kirjoitti:No niin, asiakaspalautteeseeni vastattiin nopeasti!
Lataan sinulle 50 ilmaista huutoa vian aiheuttaman mielipahan laastariksi.
No, kyllähän tuo minulle käy, 15 kadonnutta huutoani vaihtui 50 huutoon :lol:
No tämä se on asiallista toimintaa. :D
Hiisi.
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Hiisi. »

Piru ku meinaa vähä nyppiä, melkein sain tikikameran. 17 sekan päähän jäi :lollis:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Hiisi. kirjoitti:Piru ku meinaa vähä nyppiä, melkein sain tikikameran. 17 sekan päähän jäi :lollis:
Yhtä melkein kuin 5oikein lotossa ja 2 numeroa ihan vierestä :lollis:

Sama juttu tuon telkkarin kanssa. Aina kun laskurissa on alle puoli min jäljellä se pompsahtaa taas sinne 8minuuttiin ;)
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

Hiisi. kirjoitti:Piru ku meinaa vähä nyppiä, melkein sain tikikameran. 17 sekan päähän jäi :lollis:
Ai se ixus? Ite kokeilin päivällä tuota ja melkein innostuin,kaks sekunttia oli enää aikaa kunnes joku apina meni huutaan sitä :evil: Hiukan vitutteli :whack:
henneus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja henneus »

kelatkaa,mitkä rahat noi "liikemiehet" vetää tosta touhusta.
Hiisi.
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Hiisi. »

Kuke kirjoitti:
Ai se ixus? Ite kokeilin päivällä tuota ja melkein innostuin,kaks sekunttia oli enää aikaa kunnes joku apina meni huutaan sitä :evil: Hiukan vitutteli :whack:
Se just. Oisinkohan minä ollu se apina :lol: :lol:

Parikolme kertaa yritin sitä huutaa mutta ei tarpänny.
Melko hemmetin hyvin siinä firma jää voiton puolelle kyllä.
Vastaa Viestiin