Edit: Tuli sitten rekisteröidyttyä ja ostettua 20 huutoa
Joku keksiny suhteellisen hyvän bisneksen ( Fiksuhuuto.fi )
Tulipa sitten petyttyä pahan kerran! Ostin 20 huudon paketin ja tarjosin jokaisesta tuotteesta huudon luullen että olen tarjonnut 5 huutoa ja jäljelle jäävän vielä 15 huutoa! Yllätyksekseni aina, kun huutoa nostettiin, minä tarjosin aina vaan lisää minun tekemättä yhtään mitään
Lähetin hiukan asiakaspalautetta, ja olen oikeasti valmis tekemään vaikka mitä saadakseni kadonneet 15 huutoani takaisin
. Vaikka henkilökohtaisella tapaamisella
,PRKL!
Lähetin hiukan asiakaspalautetta, ja olen oikeasti valmis tekemään vaikka mitä saadakseni kadonneet 15 huutoani takaisin
Morjens!
Olen erittäin pettynyt tapaanne toimia!
Ostin 20 huudon paketin hyvässä uskossa (onneksi en 50 huudon pakettia...) ja painoin "korota kaikkia" tai jotain sellaista painiketta uskossa, että tarjoan huudon jokaisesta tuotteesta ja odottelen tilanteen kehittymistä uskoen, että olen kuluttanut paketista 5 huutoa. Yllätyksekseni huomasin hetken kuluttua, että kaikki 15 jäljellä olevaa huutoani oli kulunut automaattisesti tai oikeammin automaagisesti minun tarjoamatta yhtään mitään alkuperäisten viiden huutoni jälkeen!!! Missään ei käsittääkseni mainita huutojeni jatkuvan automaattisesti huutamani viiden huudon jälkeen!!!
Eihän toimintatavassa ole mitään järkeä, jos useampi henkilö ostaa huutopaketteja tarjoten jostain myymästänne tuotteesta järjestelmänne jatkaessa asiakkaan hyväksymättä huutoja jatkuvasti pakettien ostajat ovat erittäin eriarvoisessa asemassa verrattuna txt-viestillä huutaviin asiakkaisiin nähden! Vai tarkoittaako txt-huuto sitä, että huudettuasi tuotetta kerran, puhelimesi korottaa automaattisesti hintaa aina uuden huudon saavuttua? Tällöinhän huudolle ei koskaan saada voittajaa, vaan jokaisen puhelin/rekisteröitynyt henkilö korottaa jatkuvasti huutoja aina huudon saamatta koskaan voittajaa!!!
Vaadin VÄLITTÖMÄSTI kadonneita 15 huutoani takaisin, olen tarjonnut vain ja ainoastaan KERRAN jokaisesta tuotteesta enkä ole hyväksynyt ainuttakaan automaattista huutoa mistään tuotteesta! Jos ette ole halukkaita palauttamaan 15 huutoani, olen valmis ottamaan yhteyttä viranomaisiin.
XXXX YYYYY
Vectra GTS 2.0T
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Olitko se sinä sitten kuka korotteli äsken tuossa nintendo Wiissä
Siinä oli samalla tyypillä vähintään 30 huutoa mitä äsken seurailin tilannetta hetken.. aina kun joku korotti niin samantien tää kaveri oli taas listassa ekana.
Liekö toi edes kannattavaa kun kyseistä konetta saa suhteilla jo 150 eurolla.. noh kukin tavallaan
On toi bidsterin idea kuitenkin parempi mun mielestä kuin tää.. siinä sentään oikeesti mahollisuus voittaa yhdellä huudolla.. tässä ei niinkään. Pitäisi pommittaa niin kauan että muut kyllästyy
Liekö toi edes kannattavaa kun kyseistä konetta saa suhteilla jo 150 eurolla.. noh kukin tavallaan
On toi bidsterin idea kuitenkin parempi mun mielestä kuin tää.. siinä sentään oikeesti mahollisuus voittaa yhdellä huudolla.. tässä ei niinkään. Pitäisi pommittaa niin kauan että muut kyllästyy
4 huutoa näyttää olleen Nintendosta, ihme homma kun ei tuolla missään mainita mistään korotusautomaatistanuhapumppu kirjoitti:Olitko se sinä sitten kuka korotteli äsken tuossa nintendo WiissäSiinä oli samalla tyypillä vähintään 30 huutoa mitä äsken seurailin tilannetta hetken.. aina kun joku korotti niin samantien tää kaveri oli taas listassa ekana.
Nuo huudot oli aikavälillä 23:11-23:16
Vectra GTS 2.0T
Jep. Tarkoitus itsellä ei ole juuri nyt ostaa mitään noista tuotteista, joita tuolla on myytävänä...Lähinnä ajan vietteksi oli tarkoitus panostaa tuo 24,90 katsoen, jos jotain halvalla sattuisi saamaanCableGuy kirjoitti:Kai loppujen lopuksi halvemmaksi tulee kun kävelee lähimpään kikanttiin ja ostaa sieltä sen wiinsä....![]()
Aika paljon nimittäin menee rahaa jos rupee jonku toisen kans kinastelemaan huudoilla...
Vectra GTS 2.0T
Yhtä melkein kuin 5oikein lotossa ja 2 numeroa ihan vierestäHiisi. kirjoitti:Piru ku meinaa vähä nyppiä, melkein sain tikikameran. 17 sekan päähän jäi
Sama juttu tuon telkkarin kanssa. Aina kun laskurissa on alle puoli min jäljellä se pompsahtaa taas sinne 8minuuttiin
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Se just. Oisinkohan minä ollu se apinaKuke kirjoitti:Ai se ixus? Ite kokeilin päivällä tuota ja melkein innostuin,kaks sekunttia oli enää aikaa kunnes joku apina meni huutaan sitäHiisi. kirjoitti:Piru ku meinaa vähä nyppiä, melkein sain tikikameran. 17 sekan päähän jäiHiukan vitutteli
Parikolme kertaa yritin sitä huutaa mutta ei tarpänny.
Melko hemmetin hyvin siinä firma jää voiton puolelle kyllä.