nonneh ! hyvät joulut ocf porukalle ! ilmeisesti joku ei viime yönä turussa pitänyt mun auton ulkonäöstä kun oli mennyt potkimaan etulampun sisälle ja molemmat peilit paskas !!!
jopp3 kirjoitti:nonneh ! hyvät joulut ocf porukalle ! ilmeisesti joku ei viime yönä turussa pitänyt mun auton ulkonäöstä kun oli mennyt potkimaan etulampun sisälle ja molemmat peilit paskas !!!
Vakuutusyhtiöön yhteyttä?
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
ilmotuksen olen tehnyt ja poliisit oli eilen yöllä niin laiskoja että ei edes jaksanut tulla katsomaan tapahtunutta ! oon myös tehnyt siitä ilkivalta ilmotuksen poliisille nyt aamulla ! että ihan kivan joululahja yllärin joku jättäny !
Kyllä olisi saunan takana tilaa tuollaisille. Ja eihän tuossa ole mitään epäselvää jota vakuutusyhtiön pitäisi erityisesti ymmärtää.
Omasta autosta pari kuukautta sitten hajotettiin Turun keskustassa kuskin sivulasi ja vieläkin päänupissa kiehuu kun ajattelee kysyistä tapausta. Tuli vaan todettua, etten noita vakuutusmaksuja ihan turhaan maksa kun vakuutusyhtiölle tuli pulitettavaa lähes vuoden vakuutusmaksujen verran.
Kannattaa vaan olla tarkkana, että kaikki varmasti toimii sen korjauksen jälkeen. Itellä meni jälkeenpäin tuon kuskin lasin ikkunamoottori vaihtoon kun rajakytkin oli hajonnut myöskin tuon piripään toimesta.
nonnih tänään sain auton takas ! kuulemma karkee hinta arvio olis ollut 900-1000 euroon ! mut selvisin 100 euron omavastuulla uudet peilit tuli ja uus umpio ja jotain puleeras sen naarmun piiloon siitä peilin alapuolelta ja kaiken lisäksi olivat pesseet auton !
Hyvä että auto on taas kunnossa. Saitpa ainakin "halvalla" uutta osaa ja maalia.
Ootkos muuten aatellu päivittää Vectraa B2 -näköön kuten mulla tossa omassa?