Syylari oli peräisin C Commodore 2.8 Automaatista. Kui? Toi oli Commossa keulalla ja se puhkas sen Kalajoelle... Nyt tilalle on isohko ja paksuhko alusyylari
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
pitäis itselle vaan varastaa jostain tollanen syyläri kans missä on vesi letkujenlähdöt noin päin..
orkkis syyläri sai kenkää jokin aika sitten keulalta, ohc:n asennuksen myötä
Mä hommasin 300:n mesen syylärin, muistaakseni just noin päi lähdöt ja isompaa tonne ei saa mahtuu
ensin piti ostaa 3000:n omegan jäähdytin mut toi hintapolitiikka vähä ratkas. omegan ois ollu 600:n euron paikkeilla, mesen syylärin sai vajaasee kahteensataa uuden.
No ei tonne Mantan keulalle kyllä mitään 3000 Omegan syylaria edes saa, on meinaan aika vitun iso syylari, kyllä, mulla on useita tallilla noita ja olen kokeillut...
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
hexagon kirjoitti:pitäis itselle vaan varastaa jostain tollanen syyläri kans missä on vesi letkujenlähdöt noin päin..
a-vecun syylari käy aikas pienellä vaivalla,ja on aika tehokaskin,itellä on mantassa -90 200:sen vecun älymiinisyylain...eikä vissiin edes maksa paljoa
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
hexagon kirjoitti:pitäis itselle vaan varastaa jostain tollanen syyläri kans missä on vesi letkujenlähdöt noin päin..
a-vecun syylari käy aikas pienellä vaivalla,ja on aika tehokaskin,itellä on mantassa -90 200:sen vecun älymiinisyylain...eikä vissiin edes maksa paljoa
itselläni on juurikin sellainen ja letku lähdöt on juurikin väärinpäin
itselläni on juurikin sellainen ja letku lähdöt on juurikin väärinpäin
turbodiesel vectrassa on toisinpäin lähdöt... omaan 2000:n sovittelin semmosen
PITKÄSTÄ aikaa tällekin tullut tehtyä jotain. Aluksi rakenneltiin tallia melko valmiiksi, sitten pari viikkoa siivoilua yms säätöä, ja lopulta Mantan päältä sai hupunkin pois, joka on siinä ollut jo toista vuotta
Välijäähdyttimen sain kaverilta koesovitukseen perjantaina, ja tänään kävin jo levikkeitä ja puskuria hieromassa
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Ville kirjoitti:No ei tonne Mantan keulalle kyllä mitään 3000 Omegan syylaria edes saa, on meinaan aika vitun iso syylari, kyllä, mulla on useita tallilla noita ja olen kokeillut...
No, nyt on sitten välillä jopa tehty jotain, eli keula on valmis ja koostuu seuraavista: Ascona C:n alusyylari, turbo Vectran iso flekti anturiahjattuna, Omega 3000 leveä öljynjäähdytin, Omega B ilmastoinnin flekti pelkälle nappiohjaukselle sekä kohtuullisen kokoinen välijäähdytin. Telineet yms tuli värkkäiltyä ja melkein koko konehuone on pohjavärissä.
Molemmat takakylkilevikkeet on nyt kiinni autossa, seuraavaksi sitten joko etulevikkeiden ja puskurin, tai tulipellin kimppuun
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96