astra g-sport

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
epiq
'Kapitän'
'Kapitän'

astra g-sport

Viesti Kirjoittaja epiq »

eli oisin ostamassa seuraavaks autoks 98-00vm olevaa sporttii joka 1.8 tai 2.0L koneel?kertokaa tarkemmin autosta,onko mimmonen ajaa mitä vikoja.kannattaako ylipäätänsä vaihtaa 106 gti pugiin? :P
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

janska
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja janska »

Itellä -00 1.8 sport farkku ja minulla ollessa ei mitään vikaa ole ollut, eikä myöskään huoltohistorian mukaan edellisellä omistajallakaan ihmeitä ole ollut. 1.8 kone liikuttaa ihan riittävästi kyseistä koppia. Kuluvat osat (jarrut, raidepäät, alapallot, iskarit, jouset yms.) helppoja vaihtaa ja muutenkin alustaltaan erittäin yksinkertainen= HYVÄ. Ajettavuus on makuasia, mutta itse tykkään kovasti. Jonkun verran on sisällä melua ajettaessa, mutta eipä ole häirinnyt minua ainakaan ja saahan noita äänieristettyä tarpeen vaatiessa.
epiq
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja epiq »

sit tähän kysymykseen toivon puolueettomia vastauksia vaik opelfoorumilla ollaankin ;)eli oon miettiny just tota sport astraa mut 98-00 2.0l vts xsara on alkanu kiinnostamaa myös sekä 98-00 2.0l gti almera :oops: mitä tehdä? ;D
(F)ast_tra
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja (F)ast_tra »

epiq kirjoitti:sit tähän kysymykseen toivon puolueettomia vastauksia vaik opelfoorumilla ollaankin ;)eli oon miettiny just tota sport astraa mut 98-00 2.0l vts xsara on alkanu kiinnostamaa myös sekä 98-00 2.0l gti almera :oops: mitä tehdä? ;D
No ainakin kieliasua voisit vähän selkiinnyttää. Autoasiaan en kantaa ota, osta se mikä omaa silmää miellyttää.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Astra on noista kolmesta kaikki tavallisin, Sitikka ja Nissani taas selvästi sporttisempia koneeltaan ja muulta ominaisuuksiltaan.
Nismo, millo lie taas ajos
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Tuon ikäiset Nissanit happanee vielä melko hyvästi. Xsarassa ja Astrassa hyvä sinkitys, ja ruostuminen olematonta.
E Partanen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja E Partanen »

Miksi ihmeessä ei voi vastailla ja jatkaa keskustelua tuolla jo annetussa ketjussa?
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Juu nuissa G Astroissa tuo korin sinkitys on kyllä sen verran hyvällä mallilla, että kori kestää ihan eritavalla kuin "vanhoissa" opeleissa. Väittäisin jopa että kori on siinä mielessä erittäin hyvä. Sitten kun alat miettiä huolto/käyttökuluja, niin sanoisin että opelissa on aikas halvat varaosat.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
E Partanen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja E Partanen »

E Partanen kirjoitti:Miksi ihmeessä ei voi vastailla ja jatkaa keskustelua tuolla jo annetussa ketjussa?
Vastaa Viestiin