astra g-sport
astra g-sport
eli oisin ostamassa seuraavaks autoks 98-00vm olevaa sporttii joka 1.8 tai 2.0L koneel?kertokaa tarkemmin autosta,onko mimmonen ajaa mitä vikoja.kannattaako ylipäätänsä vaihtaa 106 gti pugiin? 
Itellä -00 1.8 sport farkku ja minulla ollessa ei mitään vikaa ole ollut, eikä myöskään huoltohistorian mukaan edellisellä omistajallakaan ihmeitä ole ollut. 1.8 kone liikuttaa ihan riittävästi kyseistä koppia. Kuluvat osat (jarrut, raidepäät, alapallot, iskarit, jouset yms.) helppoja vaihtaa ja muutenkin alustaltaan erittäin yksinkertainen= HYVÄ. Ajettavuus on makuasia, mutta itse tykkään kovasti. Jonkun verran on sisällä melua ajettaessa, mutta eipä ole häirinnyt minua ainakaan ja saahan noita äänieristettyä tarpeen vaatiessa.
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

No ainakin kieliasua voisit vähän selkiinnyttää. Autoasiaan en kantaa ota, osta se mikä omaa silmää miellyttää.epiq kirjoitti:sit tähän kysymykseen toivon puolueettomia vastauksia vaik opelfoorumilla ollaankin ;)eli oon miettiny just tota sport astraa mut 98-00 2.0l vts xsara on alkanu kiinnostamaa myös sekä 98-00 2.0l gti almeramitä tehdä? ;D
-
E Partanen
- 'Admiral'

Juu nuissa G Astroissa tuo korin sinkitys on kyllä sen verran hyvällä mallilla, että kori kestää ihan eritavalla kuin "vanhoissa" opeleissa. Väittäisin jopa että kori on siinä mielessä erittäin hyvä. Sitten kun alat miettiä huolto/käyttökuluja, niin sanoisin että opelissa on aikas halvat varaosat.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
-
E Partanen
- 'Admiral'