Dveccu kirjoitti:Persaukisten puheita osta parasta mitä rahalla saa koko auto täyteen jos hifistellään, mä voin sanoo etten itte tykkää yhtään jos se ääni tulee jostain v*tun edestä ja takaa tuleva vaan floppaa sitä
Se on hyvä, että toisille riittää 20e Boschmannin erillissarja ja 6x9 hattuhyllylle.... Se nyt on vaan tyhmää valmistua amiksesta...
Dveccu kirjoitti:En mä tiiä mihin paskaan te niitä rahojanne tungette mutta ei oo viel tullu ongelmia itellä ku on samat erkat edes ja takana jos ei säädöt tai taidot riitä ni suosittelen ostamaan parempaa tai harjottelemaan enemmän...
Nyt kyllä jauhat paskaa, kuin sulla ois purkkaa suussa.... Ja se ei ole taidoista ja harjoittelemisesta kiinni vaan Akustiikan laista, joita ei noin vain kumota
Dveccu kirjoitti:Ei osaa tähän hätään mitään tohon sanoa.. mutta omakohtaisia kokemuksia kun noita on jo jokuseen autoon asenneltu ja kuunneltu ja säädetty niin ei omaan korvaan iske mitenkään päin että se ääni tulee vain edestä, se on sama kun söisi karkin kuorineen vaikka olisi kuinkahyvä erkkasarja. Eikä tässä nyt sanota että sarja soisi huonosti vaan että kokonaiskuva on omasta mielestä hölmön kuuloista kun takaa kuuluu vaan subi...
Alle 80hz:iin säädetty alipäästö ei paikannu ihmiskorvaan, joten tää kertoo siitä, että et osaa säätää laitteistoa edes kunnolla.
Dveccu kirjoitti:
Ennemmin tekee sen hifisysteemin valmiiks ku jättää puolitiehen ja se mitä mun autossa on kiinni ei oo tarkotettu hifistelyyn vaan siihen että se soi kovaa ja huomattavasti paremmin kun orkkiksena ja himasta löytyy 2 5.1 systeemiä eli kyllä, aina on selkä kaiuttimia päin... siinä vaiheessa se on hyvä kun ei tiedä mistä se ääni tulee
.
Miten voit verrata 2ch formaattia monikanava formaattiin? Parempi, että pysyt vain hiljaa, ettei aloittelijoille tule aivan väärää kuvaa ja puuta heinää..

Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.