Mielipiteitä/kokemuksia tollasesta pelistä omega 24v3000 88v
Mielipiteitä/kokemuksia tollasesta pelistä omega 24v3000 88v
Elikkäs tollanen meno peli olis kiikarissa...
Kellään kokemuksia mikä hajoaa ensin? Onko perä kuinka kestävä? Mitkä ovat yleisempiä vikoja?
Kellään kokemuksia mikä hajoaa ensin? Onko perä kuinka kestävä? Mitkä ovat yleisempiä vikoja?
Opel 4D ASTRA 2.0I GSI 16V 96vm
Mitsubishi 5D LANCER STW 1.6 GLXI-16V 93vm
Juu tekniikka vaihdettu alun perin ollu 12v3000.... No tuo ruoste puoli on kyl itsellekkin täys selviö... Noin vanhaa autoo on varmasti pakko muutama lappu hitsata,mutta siihe olen kyl varautun...
Eli siihe on kuulemma tekniikka vaihdettu ja laatikko... Niiden puolest pitäis varmaan toimia...
Mitäs onko perän vaihto iso/kallis operaatio? (Itse sen kuitenkin vaihdan) en oo joutun kertaakaan vaihtamaan noista omista takapotkuista mitä on ollu....
Perässä ei viel pitäis olla mitää vikaa,mutta jos auton saan nii eiköhän ensimmäisen vkl jälkee oo ainakin kumit loppu....
Eli siihe on kuulemma tekniikka vaihdettu ja laatikko... Niiden puolest pitäis varmaan toimia...
Mitäs onko perän vaihto iso/kallis operaatio? (Itse sen kuitenkin vaihdan) en oo joutun kertaakaan vaihtamaan noista omista takapotkuista mitä on ollu....
Perässä ei viel pitäis olla mitää vikaa,mutta jos auton saan nii eiköhän ensimmäisen vkl jälkee oo ainakin kumit loppu....
No ehkäpä toi rääkkääminen jää vähemmälle.... Mut jos joskus haluu pienen vanan jättää tielle nii on se hyvä tietä,että perä ei petä.... Laatikko ja kytkin siihen on vissiinkin vaihdettu,mutta täytyy ottaa heepoo yhteyttä ja kysellä viel hieman tarkemmin asiasta....