Gladiatus

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Ja nyt ollaan sijalla 9!

Nyt on jopa muutaman kerran onnistanut huutokaupassakin :)
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Jope kirjoitti:Nyt on jopa muutaman kerran onnistanut huutokaupassakin :)
Sama homma täällä, sain vähän jotain erikoisvarusteita hankittua, näyttäisi toimivan tuo viimehetken tarjoustaktiikka aika hyvin. "Hyvin lyhyt" -näyttäsi olevan n. 25-30 min joten paras aika iskeä on silloin ihan lopussa.

Välillä huutokaupassa vaan näkee kyllä ihan schaissea kaupan, mahtaako nuo esineiden ominaisuudet tulla ihan randomilla, kun ovat joskus vaan heikentäviä... :-?

Kunnon rintapanssari olisi vielä hakusessa. Minkähän takia killan sisäiset kaupat eivät ole mahdollisia :D Olisi huomattavasti helpompi kierrättää varusteita siten.
Skoda Octavia TDI
Jope
OCF Member 2016

Ja nyt sijalla 8 :)

Harmi kun täytyy lähteä oikeisiin töihin :lollis:
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Jaahas. Oli mun hemmo saanut ylennyksen 10. tasolle sillä aikaa kun mä en päässyt peliin sisään. Samantien alkoi tulemaan turpaan areenalla niin että soi :-?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Juppi-
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Juppi- »

kumimuumi kirjoitti:Jaahas. Oli mun hemmo saanut ylennyksen 10. tasolle sillä aikaa kun mä en päässyt peliin sisään. Samantien alkoi tulemaan turpaan areenalla niin että soi :-?
Jep mulla kävi samoin, 9 tasolla ois pärjänny melkeen kelle vaan mutta kun nousin 10 tasolle tule turpiin koko ajan ku ei pärjää juuri kellekkään :evil:
hulkster
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hulkster »

auttakee tyhmää voinko olla tallilla homissa ja käydä taistelemassa välillä?? en viitsisi kokeilla jos meneekin hukaan tallilla vietetty aika?? yöllä aloin pelaamaan niin pikkusen hakee viellä. oon nimimerkillä hulkster jos jotain sattuu kiinnostamaan
Juppi-
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Juppi- »

Et voi taistella välillä, kun olet tallilla et voi tehdä mitään muuta

E: paitsi ostoksia torilla
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Ei voi tehdä muuta samalla kun on duunissa,paitsi ostaa huutokaupasta/torilta/sepiltä tavaraa.

E:juppi oli nopeampi.
Johnny, la gente esta muy loca.
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

hulkster kirjoitti:auttakee tyhmää voinko olla tallilla homissa ja käydä taistelemassa välillä?? en viitsisi kokeilla jos meneekin hukaan tallilla vietetty aika?? yöllä aloin pelaamaan niin pikkusen hakee viellä. oon nimimerkillä hulkster jos jotain sattuu kiinnostamaan
Et. Silloin kun olet töissä tallilla niin et pääse areenalle lainkaan vaan se jäljellä oleva aika tulee siihen ruudulle. Jos keskeytät työn niin et saa palkkaa lainkaan vaikka olisit jo tehnyt täysiäkin tunteja. Tosin ukkohan painaa duunia silloinkin kun et ole itse koneen ääressä joten on helponta kun työskentelee talleilla vain öisin ja kun olet itse oikeasti töissä tai muuten vain poissa. Muu aika kannattaa käyttää muiden pieksemiseen ja tutkimusmatkailuun. Onnea peliin :wink:

Edit: Hops, täällähän oli muutkin hereillä :wink: :lollis:
Skoda Octavia TDI
Riketti
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Riketti »

Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua

Vähän mulla menee hermo tän kanssa...
Kotikoneilla ei tuo sivu enää toimi laisinkaa, vähän aikaa näkyy ja sitten jumittuu. Just ku oli niin hyvä draivi menossa ja pian oisin jo varmaan sitten kiltaakiin päässy mukaan... :roll: *vink vink*
No ei tätä menoa.

Voi olla, et työkoneella käy vähä pelailee, siis sillon ku pomo ei nää :hypocrite:

E: Olen siellä _Riikka_, eli älkää pieskö mua :)
Jope
OCF Member 2016

Riketti kirjoitti:Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua

Vähän mulla menee hermo tän kanssa...
Kotikoneilla ei tuo sivu enää toimi laisinkaa, vähän aikaa näkyy ja sitten jumittuu.
Tee perästä, niin jos saisit toimimaan:

käynnistä -> suorita -> kirjoita: cmd ja paina enter -> kirjoita: ipconfig /release ja paina enter -> kirjoita: ipconfig /renew ja paina enter

Tämän jälkeen niiden kolmen alimmaisen numerorivin päällä pitäisi lukea operaattorisi nettiosoite ja kaiken pitäisi toimia. Jos siinä ei lue esim. [www.elisa.fi] niin tee homma uudestaan...
Riketti
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Riketti »

Jope kirjoitti:Tee perästä, niin jos saisit toimimaan:
Kiitos neuvoista! Tein tuon useita kertoja, mutta mulle ei kyllä tullut näkyviin mitään muuta kuin ne kolme riviä numerosarjoja :no:
Mutta parempi kai odottaa tuota toista soturia kotiin :lollis: (=Jartsu), jospa se sais pelin taas toimimaan. Kun nää mun atk-taidot tiedetään...
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Jaaha,Kiv35 loikkasi sitten toiseen kiltaan :bye:
Johnny, la gente esta muy loca.
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

Johnny kirjoitti:Jaaha,Kiv35 loikkasi sitten toiseen kiltaan :bye:
Höh, petturi. :P
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Jope
OCF Member 2016

Johnny kirjoitti:Jaaha,Kiv35 loikkasi sitten toiseen kiltaan :bye:
Höhöö... mietinkin minkä takia tultiin rytinällä alaspäin mutta tuo selittääkin homman. Taisi lähteä kunnioitusta 30000 (ja rapiat)...
Vastaa Viestiin