Nyt on jopa muutaman kerran onnistanut huutokaupassakin
Gladiatus
Sama homma täällä, sain vähän jotain erikoisvarusteita hankittua, näyttäisi toimivan tuo viimehetken tarjoustaktiikka aika hyvin. "Hyvin lyhyt" -näyttäsi olevan n. 25-30 min joten paras aika iskeä on silloin ihan lopussa.Jope kirjoitti:Nyt on jopa muutaman kerran onnistanut huutokaupassakin
Välillä huutokaupassa vaan näkee kyllä ihan schaissea kaupan, mahtaako nuo esineiden ominaisuudet tulla ihan randomilla, kun ovat joskus vaan heikentäviä...
Kunnon rintapanssari olisi vielä hakusessa. Minkähän takia killan sisäiset kaupat eivät ole mahdollisia
Skoda Octavia TDI
Jep mulla kävi samoin, 9 tasolla ois pärjänny melkeen kelle vaan mutta kun nousin 10 tasolle tule turpiin koko ajan ku ei pärjää juuri kellekkäänkumimuumi kirjoitti:Jaahas. Oli mun hemmo saanut ylennyksen 10. tasolle sillä aikaa kun mä en päässyt peliin sisään. Samantien alkoi tulemaan turpaan areenalla niin että soi
Et. Silloin kun olet töissä tallilla niin et pääse areenalle lainkaan vaan se jäljellä oleva aika tulee siihen ruudulle. Jos keskeytät työn niin et saa palkkaa lainkaan vaikka olisit jo tehnyt täysiäkin tunteja. Tosin ukkohan painaa duunia silloinkin kun et ole itse koneen ääressä joten on helponta kun työskentelee talleilla vain öisin ja kun olet itse oikeasti töissä tai muuten vain poissa. Muu aika kannattaa käyttää muiden pieksemiseen ja tutkimusmatkailuun. Onnea peliinhulkster kirjoitti:auttakee tyhmää voinko olla tallilla homissa ja käydä taistelemassa välillä?? en viitsisi kokeilla jos meneekin hukaan tallilla vietetty aika?? yöllä aloin pelaamaan niin pikkusen hakee viellä. oon nimimerkillä hulkster jos jotain sattuu kiinnostamaan
Edit: Hops, täällähän oli muutkin hereillä
Skoda Octavia TDI
Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua
Vähän mulla menee hermo tän kanssa...
Kotikoneilla ei tuo sivu enää toimi laisinkaa, vähän aikaa näkyy ja sitten jumittuu. Just ku oli niin hyvä draivi menossa ja pian oisin jo varmaan sitten kiltaakiin päässy mukaan...
*vink vink*
No ei tätä menoa.
Voi olla, et työkoneella käy vähä pelailee, siis sillon ku pomo ei nää
E: Olen siellä _Riikka_, eli älkää pieskö mua
Kotikoneilla ei tuo sivu enää toimi laisinkaa, vähän aikaa näkyy ja sitten jumittuu. Just ku oli niin hyvä draivi menossa ja pian oisin jo varmaan sitten kiltaakiin päässy mukaan...
No ei tätä menoa.
Voi olla, et työkoneella käy vähä pelailee, siis sillon ku pomo ei nää
E: Olen siellä _Riikka_, eli älkää pieskö mua
Tee perästä, niin jos saisit toimimaan:Riketti kirjoitti:Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua
Kotikoneilla ei tuo sivu enää toimi laisinkaa, vähän aikaa näkyy ja sitten jumittuu.
käynnistä -> suorita -> kirjoita: cmd ja paina enter -> kirjoita: ipconfig /release ja paina enter -> kirjoita: ipconfig /renew ja paina enter
Tämän jälkeen niiden kolmen alimmaisen numerorivin päällä pitäisi lukea operaattorisi nettiosoite ja kaiken pitäisi toimia. Jos siinä ei lue esim. [www.elisa.fi] niin tee homma uudestaan...
Kiitos neuvoista! Tein tuon useita kertoja, mutta mulle ei kyllä tullut näkyviin mitään muuta kuin ne kolme riviä numerosarjojaJope kirjoitti:Tee perästä, niin jos saisit toimimaan:
Mutta parempi kai odottaa tuota toista soturia kotiin
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017