komee pirssi kyllä, itelle laittasin matalemmat kumit ja kenttään... ajo ominaisuuksia ei oo ja laiton olis mutta semmosiahan noi kaikki mun pirssit on
Calibra V6 Mantzel, last edition look
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
Älä hyvä ihminen pilaa sitä perää tuolla tavalla...lowcali kirjoitti:Varsinaista thööninkiä olisi tarkoitus kokeilla tehä tuo perä suoraksi (palikka lamppujen väliin on jo olemassa) ja tiputtaa rekkari (Vaatii toisen takapuskurin hommaamisen ja muovihitsaushommia), mutta saapa nähä toteutuuko tuo perä. Jos toteutetaan niin, alkuperäiset osat vaihdetaan kuitenkin niin että ne jää hyllyyn, alkuperäisiä ei muokata. Vähintään nuo sivuvilkut tulee mustat ja takalamppuja voisi aavistuksen tummentaa.
Järjestään nuo takapuskuriin siirretyt kilvenpaikat ovat näyttäneet hirveiltä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
No äläkää ny tyrmäkkö kö ei oo vielä ees alettu tekeen mitään
. Jos yleensäkään tuota alan kokeileen, niin pitää olla toinen puskin sitä varten. Nytkin mulla on kaikki alkuperäiset palikat tallessa, että tuosta autosta saa vaikka heti parin päivän työllä täysin orkkiksen (paitsi takaluukun merkit puuttuu), jos sitä haluaa vaikka museoida kolmenkymmenen vuoden päästä. Niin ei se siitä pilalle mene, jos pulttaa rekkarin paikalle lisäpalikan ja vaihtaa puskurin.
Katoppa ata C-vectran perää. Siinä on kilpi onnistuneesti puskurissa.

Tuommosta tyyliä lähinnä haen ajatuksissa. Calibra ei kyllä ole C-vekku, tiedetään, mutta vois sitä kattoa, jos ei miellytä niin paluu orkkikseen on kiinni noin kuuden pultin ruuvaamisesta...
Katoppa ata C-vectran perää. Siinä on kilpi onnistuneesti puskurissa.

Tuommosta tyyliä lähinnä haen ajatuksissa. Calibra ei kyllä ole C-vekku, tiedetään, mutta vois sitä kattoa, jos ei miellytä niin paluu orkkikseen on kiinni noin kuuden pultin ruuvaamisesta...
Mutta eikös tää kuitenki näyttäs aika hyvältä
http://www.cleaned.be/view.php?photo_id ... ion=images
http://www.cleaned.be/view.php?photo_id ... ion=images
^Onhan se nätti tuollakin lailla. Mun mielestä tuon jatkeen pitäisi vaan olla vielä vähän pidempi, ettei tuohon maskin ja lampun rajaan jää tuollaista ylimääräisen näköistä suikaletta. Tuossa kuvan hollantilaisessa on melkosta siistit rullat alla, ei myöskään pahat nuo peilit. 
Oon melko surkea fotoshoppaaja, mutta tulipahan huvikseen väsättyä tuommonenki kuva, miltä nuo vanteet näyttäis jos vetäis puolat mustaksi. Bling Bling taitaa vetää pitemmän korren. Jotain nuille vanteillekin pitää tehdä, kun on kivet iskeneet vannehopeat monesta kohtaa ruman näköiseksi.

Oon melko surkea fotoshoppaaja, mutta tulipahan huvikseen väsättyä tuommonenki kuva, miltä nuo vanteet näyttäis jos vetäis puolat mustaksi. Bling Bling taitaa vetää pitemmän korren. Jotain nuille vanteillekin pitää tehdä, kun on kivet iskeneet vannehopeat monesta kohtaa ruman näköiseksi.

Jep, blinbling parempilowcali kirjoitti:^Onhan se nätti tuollakin lailla. Mun mielestä tuon jatkeen pitäisi vaan olla vielä vähän pidempi, ettei tuohon maskin ja lampun rajaan jää tuollaista ylimääräisen näköistä suikaletta. Tuossa kuvan hollantilaisessa on melkosta siistit rullat alla, ei myöskään pahat nuo peilit.
http://i133.photobucket.com/albums/q64/ ... puolat.jpg
Kyl noi vanteet on hienommat kokonaan kiiltävinä. Tulee mun mielestä liian tumma jos maalaat nekin mustaks...
Tuommoset peilit ku tossa belgialaisessa laitteessa on, sopeis mun mielest tohon sun auton lookkiin hienosti. Noi alkuperäset näyttää jotenki "roikkuvan", ainaki ku on omassa autossa tottunu tollasii thyyning peileihin
Tuommoset peilit ku tossa belgialaisessa laitteessa on, sopeis mun mielest tohon sun auton lookkiin hienosti. Noi alkuperäset näyttää jotenki "roikkuvan", ainaki ku on omassa autossa tottunu tollasii thyyning peileihin
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
^Samoilla linjoilla ollaan. Tuollaiset peilit vois kyllä laittaa, mulla on tuossa kuskin peilissä vielä joku vika siinä sisäkehässä, kun ajettaessa peili värisee hiukkasen. En tiä voiko niitä peilin hiluja jotenkin kiristää jostakin kuoren sisäpuolelta? Ei kai siinä kun maalit ensin vanteista pois nitromorssilla ja dremeli snurraamaan, niin kyllähän niihin alkaa bling blingiä syntymään. Kova hommahan se on, mutta eipä haittaa. Ompas tulevan talven pimeinä iltoina tekemistä.
Viikonloppuna lähtee laaatikko irti ja tarkoitus olis vaihtaa tuo vuotava kampiakselin stefa.
Viikonloppuna lähtee laaatikko irti ja tarkoitus olis vaihtaa tuo vuotava kampiakselin stefa.
^Pistetäänpä Steinmetz korvan taakse, mietitään ja yritetään tienata sen verran.
Ei iske millään tuo laatikon irroitus. Tänään könysin tallissa Calibran keulan ylös ja putsailin öljyä auton pohjasta. Pakari oli viimeseen pönttöön asti aivan öljyssä, ei ihme että on "lievä" käry noussut. Näyttäis, että myös vänkärin puolen vetarin stefa on vuotanu kun oli myös punasta oljyä paffilla. Kattelin siinä mitä pitäis purkaa lattian tasalta selältään (omassa tallissa) ja alko homma jo suunnitteluvaiheessa v..tuttaan. Enpä sitte tehny mitään.
Taidan maksaa mukisematta sen viissatasen ja viedä tuon jollekki pajalle. Ei vaan jaksa, kun just on painittu ihan tarpeeksi tuon koneen kanssa. 
Ei iske millään tuo laatikon irroitus. Tänään könysin tallissa Calibran keulan ylös ja putsailin öljyä auton pohjasta. Pakari oli viimeseen pönttöön asti aivan öljyssä, ei ihme että on "lievä" käry noussut. Näyttäis, että myös vänkärin puolen vetarin stefa on vuotanu kun oli myös punasta oljyä paffilla. Kattelin siinä mitä pitäis purkaa lattian tasalta selältään (omassa tallissa) ja alko homma jo suunnitteluvaiheessa v..tuttaan. Enpä sitte tehny mitään.