Vectra B "Deutschlander"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Niksu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Jay_S kirjoitti:
Niksu kirjoitti:Siis onko sulla omassa Vectassa hatchbackin lippa kiinni :roll: ? Myin enkelit koska halusin nuo uudemman vectran valot. :)
Mulla oli tuo lippa kun ostin auton, tosin olisin sellaisen hommannut muutenkin... Kerkesitkö kokeilemaan enkeleitä paikalleen vai myitkö/vaihdoit heti pois? Saa nähä koska omat osat tulee, vasta vajaa kolme viikkoa odoteltu ja kamat eivät ole vielä edes lähteneet saksasta. :-?

Tuossa yläkuvassahan ne on paikallaan ;)
Niksu
'Admiral'
'Admiral'

Noniin tässä on nyt sit jonkin näkösiä kuvia autosta. Otan enemmän kuvia kun keli sallii ja aikaa on.

edestä

Kuva

takaa

Kuva

Tänään vaihdoin vielä takajarrupalat jaostin eteen uudet palat. Merrki Delphi Lockheed, ei oo mitään kokemuksia tuollasista. Noissa on joku kitinä vaimennuskin. Pitää vaihtaa kun ehtii.

Jarrupalat

Kuva

Kertokaa mileipiteitänne.
relexi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja relexi »

Moro!

Mulla muuten löytys 2 vakio takapuskuria ylinmääräsenä, että jos haluisit vaikka urskilla leikki tai muuten modailla! Halvalla lähtee!
Niksu
'Admiral'
'Admiral'

relexi kirjoitti:Moro!

Mulla muuten löytys 2 vakio takapuskuria ylinmääräsenä, että jos haluisit vaikka urskilla leikki tai muuten modailla! Halvalla lähtee!
laitoin YV:tä asiasta :)
calikka9X
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja calikka9X »

Aikas ketun hieno Vectra. :D Ootko ite tummentanu valot?
Niksu
'Admiral'
'Admiral'

joo ite tummensin :)

tässä vielä yks photo edestä päin:

Kuva

Huomaa että noi uudet umpiot on paremmat kun ne vanhat, valoteho parani ainakin 1000% :lol:

täytyy kyllä säätää hiukan vielä valojen korkeutta, ku toinen heittää taivaan tuuliin ja toinen näyttää 2metriä eteenpäin ;)
calikka9X
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja calikka9X »

Tummensitko jollain sprayllä vai lakalla ja maalilla?

Btw: Sulla taitaa olla saman värinen Veccu, kun faijan entinen fastra. Viininpunainen on älyttömän hyvä väri ooppeleihin. Taitaa olla Marseilles red.
Kuva
Jay_S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jay_S »

Niksu kirjoitti:Huomaa että noi uudet umpiot on paremmat kun ne vanhat, valoteho parani ainakin 1000% :lol:

täytyy kyllä säätää hiukan vielä valojen korkeutta, ku toinen heittää taivaan tuuliin ja toinen näyttää 2metriä eteenpäin ;)
Onkos valotehossa sitten eroa kun vertaa noita b2 valoja anneleihin?
Ihan siistissä kunnossa veccu, tuo valoluomi viritys vaan vielä kiinteesti kiinni...
Niksu
'Admiral'
'Admiral'

calikka9X kirjoitti:Tummensitko jollain sprayllä vai lakalla ja maalilla?

Btw: Sulla taitaa olla saman värinen Veccu, kun faijan entinen fastra. Viininpunainen on älyttömän hyvä väri ooppeleihin. Taitaa olla Marseilles red.
Tummensin oliks se nyt FoliaTec:in lakka maali yhdistelmällä. Aika helppoo hommaa, ja tulee hyvää jälkee.

Joo toi on hyvä väri,mut mun autossa se on jo niin kulunnu. Pitäs maalauttaa uusiks.
Niksu
'Admiral'
'Admiral'

Jay_S kirjoitti:
Niksu kirjoitti:Huomaa että noi uudet umpiot on paremmat kun ne vanhat, valoteho parani ainakin 1000% :lol:

Onkos valotehossa sitten eroa kun vertaa noita b2 valoja anneleihin?
Ihan siistissä kunnossa veccu, tuo valoluomi viritys vaan vielä kiinteesti kiinni...
Mun mielestä ehdottomasti tuli enemmän valotehoa enkeleihin verrattuna. Ainakin jos vertaa niihin mitkä mulla oli. Nekin oli kuitenkin uudet. :-?
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Vanteet sopii tuohon hienosti. Mikäs noiden merkki ja ET-luku on?
'Admiral'

Eipä tullu otettua selvää merkistä ja ET luvusta ku ostin noi :lol:
235/45 17 nakit. Tuntuu että on hiukan liian leveät. Tai et luku on niin pieni että, vanne tulee sen verran ulos ja ottaa kaareen hiukan käännöksissä kiinni.
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Niksu kirjoitti:235/45 17 nakit. Tuntuu että on hiukan liian leveät.
Tuollainen 215/45 vois olla passelimpi koko. Tämä siis mun mielipide. Tuollaiset vanteet voisin itsellekkin hommata. ;)
'Admiral'

joo nyt olis tulossa 215/40 kumeja. Saa nähdä minkälaiselle jengalle ne menee tuon vanteen pälle :). Voi aika pinkeenä olla. :P
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

ihan hyvällehän tuo näytti,tulit äsken kivisakastin valoissa vastaan.kattelit aika hölmönä vissiin kun moikkasin sulle :D ...olin sillä b-omegalla.tunnistin autos juuri tuosta maskin merkistä.
Todennäköisesti väärässä.
Vastaa Viestiin