Niksu kirjoitti:Siis onko sulla omassa Vectassa hatchbackin lippa kiinni ? Myin enkelit koska halusin nuo uudemman vectran valot.
Mulla oli tuo lippa kun ostin auton, tosin olisin sellaisen hommannut muutenkin... Kerkesitkö kokeilemaan enkeleitä paikalleen vai myitkö/vaihdoit heti pois? Saa nähä koska omat osat tulee, vasta vajaa kolme viikkoa odoteltu ja kamat eivät ole vielä edes lähteneet saksasta.
Noniin tässä on nyt sit jonkin näkösiä kuvia autosta. Otan enemmän kuvia kun keli sallii ja aikaa on.
edestä
takaa
Tänään vaihdoin vielä takajarrupalat jaostin eteen uudet palat. Merrki Delphi Lockheed, ei oo mitään kokemuksia tuollasista. Noissa on joku kitinä vaimennuskin. Pitää vaihtaa kun ehtii.
Niksu kirjoitti:Huomaa että noi uudet umpiot on paremmat kun ne vanhat, valoteho parani ainakin 1000%
täytyy kyllä säätää hiukan vielä valojen korkeutta, ku toinen heittää taivaan tuuliin ja toinen näyttää 2metriä eteenpäin
Onkos valotehossa sitten eroa kun vertaa noita b2 valoja anneleihin?
Ihan siistissä kunnossa veccu, tuo valoluomi viritys vaan vielä kiinteesti kiinni...
Niksu kirjoitti:Huomaa että noi uudet umpiot on paremmat kun ne vanhat, valoteho parani ainakin 1000%
täytyy kyllä säätää hiukan vielä valojen korkeutta, ku toinen heittää taivaan tuuliin ja toinen näyttää 2metriä eteenpäin
Onkos valotehossa sitten eroa kun vertaa noita b2 valoja anneleihin?
Ihan siistissä kunnossa veccu, tuo valoluomi viritys vaan vielä kiinteesti kiinni...
Mun mielestä ehdottomasti tuli enemmän valotehoa enkeleihin verrattuna. Ainakin jos vertaa niihin mitkä mulla oli. Nekin oli kuitenkin uudet.
Eipä tullu otettua selvää merkistä ja ET luvusta ku ostin noi
235/45 17 nakit. Tuntuu että on hiukan liian leveät. Tai et luku on niin pieni että, vanne tulee sen verran ulos ja ottaa kaareen hiukan käännöksissä kiinni.
ihan hyvällehän tuo näytti,tulit äsken kivisakastin valoissa vastaan.kattelit aika hölmönä vissiin kun moikkasin sulle ...olin sillä b-omegalla.tunnistin autos juuri tuosta maskin merkistä.