corsa B "leatherface" 1.7D
no nyt olis parempia kuvia..

täältä lisää
renkaat on osoittautunu ajossa mielettömän hiljasiks entisiin verrattuna.. en vaan oikein vielä oo tottunu tuohon että nuo renkaat on noin pehmeet kun on.. jotenkin näyttää auto paljon pienemmältä nyt kun renkaan profiili on suurempi.. ainakin livenä..
seuraava päivitys tuleekin varmaan sitten takakontista..

täältä lisää
renkaat on osoittautunu ajossa mielettömän hiljasiks entisiin verrattuna.. en vaan oikein vielä oo tottunu tuohon että nuo renkaat on noin pehmeet kun on.. jotenkin näyttää auto paljon pienemmältä nyt kun renkaan profiili on suurempi.. ainakin livenä..
seuraava päivitys tuleekin varmaan sitten takakontista..
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
noh, onneks ite kuitenkin oon ihan tyytyväinen..
ainoo että tuo rengas liian levee vanteeseen nähden..
joutuu varmaan enskesäks ettimään jotain vähä leveempää vannetta..
vanteet kuitenkin makso mulle n.60€(=hiomatarvikkeet,maalit&kiillotusvehkeitä) eikä nyt tämän kesän "budjettiin" sopinu oikein sen enempää.. uudet vanteet oli jokatapauksessa saatava kun vihaan noita 5puolasia kun ei oo vielä autoo löytyny johon ne kävis..
ainoo että tuo rengas liian levee vanteeseen nähden..
joutuu varmaan enskesäks ettimään jotain vähä leveempää vannetta..
vanteet kuitenkin makso mulle n.60€(=hiomatarvikkeet,maalit&kiillotusvehkeitä) eikä nyt tämän kesän "budjettiin" sopinu oikein sen enempää.. uudet vanteet oli jokatapauksessa saatava kun vihaan noita 5puolasia kun ei oo vielä autoo löytyny johon ne kävis..
Kiillota ja lakkaa (tai maalaa hopeaksi) se kattoteline ja laita takaisin. Sopis varmaan noitten vanteiden kanssa. New oldskool tai jotain
Hieno vehje.
Opel saa muovin ruostumaan. Kadett 16SV -88 Golf LX Diesel -83
olis se kiillotus vähän iso urakka galvanoidulleVilleJ kirjoitti:Kiillota ja lakkaa (tai maalaa hopeaksi) se kattoteline ja laita takaisin. Sopis varmaan noitten vanteiden kanssa. New oldskool tai jotainHieno vehje.
2kuukautta näitä piti odottaa....
merkki on inter alloy ja ei ollu kallis.. säätövaraa 30millistä 60neen.. kai tuolla riittävän alas pääsee.. ja jospa ei ajettavuus

ja nyt sitten odottamaan että tulis taas kesä että sais alle ja tonttiin.. eli keväällä vasta tuo alle.. eiköhän 40mm madallus riitä talveks
merkki on inter alloy ja ei ollu kallis.. säätövaraa 30millistä 60neen.. kai tuolla riittävän alas pääsee.. ja jospa ei ajettavuus

ja nyt sitten odottamaan että tulis taas kesä että sais alle ja tonttiin.. eli keväällä vasta tuo alle.. eiköhän 40mm madallus riitä talveks
ebay:n kautta tilasin mb-tuninging-teamilta.. sopivasti olin ainoa huutaja niin hintaa tuli 219,50€ plus toimituskulut.. vajaa 240€ siis kaikenkaikkiaan.. ovh saksassa tuolla sarjalla n.550€ mutta ilmeisesti tuon mallin valmistus on loppunut.. jospa tuo kokorahan edestä kestäiskin..Vilderi kirjoitti:Mistä tuli, paljo makso, jos saa kysyy..?