Vectran vilkut toimii miten sattuu...

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Vectra B
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Vectra B »

Mulla on sellainen probleema että vilkku jää välillä päälle.. siis mittariston vilkkuvalo palaa (ei vilku), kuten myös varsinaiset valot, naksuna kuuluu mutta kaikki vaan palaa! ja sitten niitä ei aina saa pois päältä vaan jää palamaan, yhtäkkiä alkaa taas toimimaan eikä mitään vikaa. Mistäköhän tämä saattaa johtua?
Vectra 2.5 Sport V6
irmche
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja irmche »

b:stä en tiiä mutta a-vectrassa jumittaa just tollai noi vilkut jos hätävilkkureleessä on ongelmia.
O-MEGA
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja O-MEGA »

ooppelien tyyppivika.painele hätävilkkukatkaisijaa edestakas kun vilkut on viiksestä päällä..mulla ainakin jäi katkaisija välillä jumiin ja oireet oli samat.uusi katkaisija niin eiköhän ala toimia....
Martza
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Martza »

Ja jos vika ei muualta löydy niin se on monitoimiajastin (multitimer), joka on sökönä! Itellä sammu mittarivalot ja vilkun vihreä merkkivalo paloi kojelaudassa koko ajan. Kaikki kyllä muuten toimi OK! Makso melkein 100 €. Jep jep
Vectra B
'Kadett'
'Kadett'

On 2003-04-23 20:44, Martza wrote:
Ja jos vika ei muualta löydy niin se on monitoimiajastin (multitimer), joka on sökönä! Itellä sammu mittarivalot ja vilkun vihreä merkkivalo paloi kojelaudassa koko ajan. Kaikki kyllä muuten toimi OK! Makso melkein 100 €. Jep jep
jees, pitää tsekata että mitä sille vois tehdä.. näyttääköhän se sen jos ottaa vikaraportin? Meinaan että löytääkö se vian juuri siitä multitimerista?
Vectra 2.5 Sport V6
henaik
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja henaik »

mulla oli taannoin sama ongelma,joka ratkesi yksinkertaisesti vaihtamalla vilkun rele.
Vectra B
'Kadett'
'Kadett'

On 2003-04-24 21:26, henaik wrote:
mulla oli taannoin sama ongelma,joka ratkesi yksinkertaisesti vaihtamalla vilkun rele.
jep, tuli rele tossa vaihdettua ja nyt näyttäis toimivan ihan niinkuin pitää :grin:
Vectra 2.5 Sport V6
Vastaa Viestiin