Mietin tuossa, että kehtaako tänne edes laittaa autoani esittelyyn, kun on aika "tavallisen" näköinen vehje. On se kuitenkin sen verran harvinaisella koneella, että ajattelin esitellä kuitenkin.
Mulla ei ole tarkoituksena tehdä mitään "teini tuninkia", mutta pieni kipinä on iskenyt auton laitteluun. Aluksi ooppeliin tuli joitain pikkuvikoja, jotka sain omin voimin korjattua ja koin isoja "ahaa" elämyksiä onnistuneitten korjausten johdosta
Oon vasta hankkinut kuvissa näkyvät 15" atp aluvanteet. Lisäksi oon kerinnyt tähän mennessä korjata/laitella pyörittäjän+virranjakajankannen, tulpanjohdot+tulpat, startin, pakoputken takaosan, uudet lisävalot, sisustuksen siistimistä, Blaupunktin mp-3 soittimen + 4 kaiuttimen sarjan, ruosteen poistoa ja väliaikaiset maalit päälle (näkyy kuvasta).
Seuraavaksi ajattelin hioa kunnolla kaikki ruosteet pois ja maalata auton, myös puskurit. Pääsen parin viikon päästä kunnon talliin tekemään hommia hyvillä vehkeillä. Saas nähdä joutuuko kaverit korjaileen, vai saanko hommat tehtyä
Kamerakännyllä otettuja, pahoittelen kuvanlaatua..