15A sulaa tauluun kiinni kun tuuletin on täysillä. Uskaltaakohan tuohon laittaa 20A vai voisikohan jossain olla suurempaakin vikaa? Manuaalia kun ei auton mukana tullut eikä taulussa sen kummemmin eritellä mihin tulee minkäkin virran kestävä sulake.
No jopas vie yksi puhallin virtaa =) Tuuletin on ihan kiva juttu näin kesällä kun tulee töistä; lämpömittari näyttää jotain 40 astetta. Tosin kuumaahan sieltä vain puhaltaa..
samj kirjoitti:15A sulaa tauluun kiinni kun tuuletin on täysillä.
Jos oikeasti sulake sulaa kiinni,niin ei ole liian pienestä propusta kyse,vaan huonosta kontaktista.
Ei parane isompaa sulaketta laittamalla jos virta hukkuu siihen sulakepesään lämpönä.
samj kirjoitti:15A sulaa tauluun kiinni kun tuuletin on täysillä. Uskaltaakohan tuohon laittaa 20A vai voisikohan jossain olla suurempaakin vikaa? Manuaalia kun ei auton mukana tullut eikä taulussa sen kummemmin eritellä mihin tulee minkäkin virran kestävä sulake.
Eiköhän se 20A siihen kuulukkin, ainakin mulla on kässärissä se. Huono kontaktipinta rasiassa(hapetus, vääntyny ja lika) tosiaan voi vaikuttaa siihen sulakkeen sulamiseen, joten jotain CRC:tä sinne kontaktipintoihin ja puhdistusta....mä en sitä puhallinta viitti ees kolmosella käyttää ku tietää mitä siinä voi käydä.....ohjekirjassa sanotaa vielä, että sulakkeita saa GM-liikkeistä, tiä sitten onko niissä eroja..
hercules kirjoitti:Jassoo et se oli kadetissa noinkin pieni
...niin mä tarcotin, että C-Ascossa on toi, ehkä kannattais jostain hankkia kopio siitä Kadetin kässärin sivusta, ellei jollain oo sitä pistää tänne näytille, niin näkisit muutkin sulakkeet. Pyyhkijöillä näytti olevan mulla 30A.
oikee sulake koko kadetissa 20 a jos sulaketaulussa huono kosketus niin käry käy omassa laitoin
sulaetaulun takaa ko johot poikki ja siihen jatko johot ja uusi sulake pidin niin johan alkoi toimii