Heräsi ajatus ruoste-estokäsittelystä. Olen jostain saanut käsityksen, että tehtaan jäljiltä ei käsittely ole mitenkään täydellinen. Kannattaako tai pitääkö tehdä jo uuteen autoon?
ps. olisinko hieman vaikuttanut merkkivalintaan

Tässä asiassa olemme täysin samaa mieltä!mikkis kirjoitti:
Tuli silloin punnittua tuota 500-900€ sijoitusta. Jos minä pidän katiskaani kaksi vuotta ja vaihdan sen (takuuajan umpeutuessa), sillä 900€ sijoituksella ei minulle ole tuon taivaallista merkistystä. Senttiäkään enemmän eivät siitä vaihdossa hyvitä oli se suojattu tai ei. Eikä se sinkkikori minun aikana ruostu. Ja jos ruostuu, menee takuuseen
![]()
Itsekästä toimintaa, mutta suojatkoon sen sitten seuraava omistaja tai sen hetkinen autoliike jos niin haluaa![]()
Jos autoa pitäisin seuraavat viisi - kymmenen vuotta, silloin sen taatusti tekisin.

Se nyt vaan ei taida olla ihan niin yksinkertainen takuu kuin miltä kuulostaaVihreävectra kirjoitti: Mutta taas tuli esille yksi seikka, joka piti ooppelin lippua korkealla. Nimittäin tyytyväisyystakuu! Jos auto ei miellytä, sen voi palauttaa!
Tässä tapauksessa kuitenkin luulisi toimivan erittäin hyvin, jos vaikka haluaakin vaihtaa Easytronicin automaattiin. Tavallaan 30 päivän koeajo. Toisaalta joutunee sitten uutta autoa taas odottelemaan...Veeksi kirjoitti:Se nyt vaan ei taida olla ihan niin yksinkertainen takuu kuin miltä kuulostaaVihreävectra kirjoitti: Mutta taas tuli esille yksi seikka, joka piti ooppelin lippua korkealla. Nimittäin tyytyväisyystakuu! Jos auto ei miellytä, sen voi palauttaa!. Luonnollisestikaan. Palauttamiselle on 30 päivää aikaa ja sinä aikana ois pitänyt ehtiä ostamaan jo joku muu auto. Tätä toista osto kuittia näyttämällä on vasta mahdollisuus sitten palauttaa se entinen. Ja liekkö tuohon liittyy vielä muitakin koukeroita. Mutta onhan se jotain kuitenkin.