vielä kun jaksas yhen...

vaihetaan.. anna mulle gessi niin saat tuonPeck4 kirjoitti:ois muutenmitenhän sopis gsi puskimeen
vois muuten kattella ku itellä gsi lippa seisoo tyhjänpanttina varastossa irrallaan. entinen omistaja ku oli mustaks maalaillut niin et jaksa pitää sellasenaan kiinni ja en maalejakaan oo saanu irrotettuamosir kirjoitti:vaihetaan.. anna mulle gessi niin saat tuonPeck4 kirjoitti:ois muutenmitenhän sopis gsi puskimeen
![]()
eeeikäku koko puskuriPeck4 kirjoitti:vois muuten kattella ku itellä gsi lippa seisoo tyhjänpanttina varastossa irrallaan. entinen omistaja ku oli mustaks maalaillut niin et jaksa pitää sellasenaan kiinni ja en maalejakaan oo saanu irrotettuamosir kirjoitti:vaihetaan.. anna mulle gessi niin saat tuonPeck4 kirjoitti:ois muutenmitenhän sopis gsi puskimeen
![]()
aijaa no emmie tuosta gessi puskimesta kuitenkaa haluu luopuumosir kirjoitti:eeeikäku koko puskuriPeck4 kirjoitti:vois muuten kattella ku itellä gsi lippa seisoo tyhjänpanttina varastossa irrallaan. entinen omistaja ku oli mustaks(E: eiku siis valkeeks) maalaillut niin et jaksa pitää sellasenaan kiinni ja en maalejakaan oo saanu irrotettuamosir kirjoitti:vaihetaan.. anna mulle gessi niin saat tuonPeck4 kirjoitti:ois muutenmitenhän sopis gsi puskimeen
![]()
ite laitoin rs:ssän (~90€) tulemaan yhessä kimppatilauksessa tuningzonelta.. näkee nyt tuleeko ikinä paikalleen..Peck4 kirjoitti: aijaa no emmie tuosta gessi puskimesta kuitenkaa haluu luopuualkuperäisenä pitelen ellei sit dietrichin puskimiin joskus varaa löydy.
Näyttää nyt vähän heikolta sen puskurin tekemisen kanssa. Tein siitä muotista itselleni yhden kappaleen, ja se oli sen verran lujassa kiinni, että muotti otti vähän osumaa irrottaessa. Toinen niistä yläosan kiinnikkeistä hajosi kokonaan. Kaiken lisäksi se valmistunut kappale oli kiero.mosir kirjoitti: Ja A1 saa luvan huudella kunhan/jos ehtii kuidutus hommiin... edelleen kiinnostusta..
myy mulle se muotti?A1 kirjoitti: Näyttää nyt vähän heikolta sen puskurin tekemisen kanssa. Tein siitä muotista itselleni yhden kappaleen, ja se oli sen verran lujassa kiinni, että muotti otti vähän osumaa irrottaessa. Toinen niistä yläosan kiinnikkeistä hajosi kokonaan. Kaiken lisäksi se valmistunut kappale oli kiero.Kait siitä saa tekemällä kuitenkin sopivan. Muottikin olisi ehkä mahdollista vielä korjata, mutta voi olla aika hiljaista että ehtii siihen panostaa. Toivottavasti työn alla olevat lokasuojat ja konepelti onnistuvat paremmin.
no jos meinaat lasikuidusta tehdä niin:_Ari.I_ kirjoitti:mitäs kaikkia mömmöjä tohon kopion tekoon tarvis? pitäs tohon omaan omppuun sovitella 4 golffin lippaa. vähän pitäs kaventaa ja pidentää