Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • keskuslukitus saksaksi
    Kirjoittaja Realsanta »
    1 Vastaukset
    649 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Uhtua
  • Miten saa boxin auki ?
    Kirjoittaja Jari79 »
    0 Vastaukset
    357 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jari79
  • Moottorin maksimiteho
    Kirjoittaja Kale »
    11 Vastaukset
    1359 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Omega 2.5td
    Kirjoittaja Kuula »
    12 Vastaukset
    1111 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja RedFord
  • tehoputkisto mv6
    Kirjoittaja mikuli_2 »
    1 Vastaukset
    489 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • Kadetin tankkaus ongelma
    Kirjoittaja Skeidett »
    17 Vastaukset
    1625 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja |Niksu|
  • Kannattaako hankkia auton ulkomailta?
    Kirjoittaja peteuusi »
    5 Vastaukset
    808 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -Petsku-
  • Olis polte hankkii turbo astra....
    Kirjoittaja T.J »
    3 Vastaukset
    861 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja BoB
  • Nainen kaipaa neuvoja Vectran ostossa
    Kirjoittaja autonostaja »
    9 Vastaukset
    1085 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • MP3 SOITIN B OMPPUUN
    Kirjoittaja BGZ »
    1 Vastaukset
    425 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Calibran runkonumerot
    Kirjoittaja Ooppelijanne »
    9 Vastaukset
    839 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mighty-One
  • Opel Vectra -99 2.0 16v cd
    Kirjoittaja Jarski-74 »
    3 Vastaukset
    785 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veku
  • etuveto oo pelit...
    Kirjoittaja juhaasikainen »
    62 Vastaukset
    5532 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarpe5
  • Omega b 2,5td -95
    Kirjoittaja wike80 »
    9 Vastaukset
    856 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Elmeri
  • Purkuosia -95 Omegaan??
    Kirjoittaja omena-95 »
    1 Vastaukset
    435 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MAX
  • digimittari ongelma
    Kirjoittaja joniy »
    4 Vastaukset
    615 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rami L
  • Calibra vaihtui prätkään....
    Kirjoittaja Vectra-3.0i »
    8 Vastaukset
    1116 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Amppa
  • calibran puhaltimesta...
    Kirjoittaja Okey »
    1 Vastaukset
    500 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mighty-One
  • Bertonen etupuskuri
    Kirjoittaja astra coupe 2.2 »
    3 Vastaukset
    673 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ceeray
  • BEE-mallit
    Kirjoittaja astramaani »
    14 Vastaukset
    1238 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Marko H
  • 2.5V6 tekniikan kestävyys?
    Kirjoittaja vectraTBO »
    2 Vastaukset
    630 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vectraTBO
  • Opel Kadett B - Klassikko
    Kirjoittaja mikki36 »
    3 Vastaukset
    638 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 340cid
  • 95-Omegan heikot kohdat???
    Kirjoittaja Janatuinen »
    1 Vastaukset
    526 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lallevihtinen
  • Vectran B -01 Luistonesto
    Kirjoittaja Hanskix »
    27 Vastaukset
    2911 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Wirkku
  • Tunexin pojat lomilla?
    Kirjoittaja blueranger »
    1 Vastaukset
    739 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja blueranger
  • vectra 1.8 tai 2.0
    Kirjoittaja lilla v »
    10 Vastaukset
    1074 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ville
  • opel osia SEINÄJOEN alueelta
    Kirjoittaja Mania »
    3 Vastaukset
    457 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enochian
  • tietoja MV6:sta
    Kirjoittaja omega82 »
    1 Vastaukset
    563 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno.v
  • vanteista
    Kirjoittaja bahama »
    4 Vastaukset
    599 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Shade_z
  • Tuurin Tuning Car Show 2004:n calibrat?
    Kirjoittaja Vohveli »
    2 Vastaukset
    746 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tibe
  • Tietoa A Omegan piuhoista?
    Kirjoittaja Coci »
    1 Vastaukset
    485 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja icebox
  • Opelin moottorivikavalo / ohjeita vikakoodin lukemiseen?
    Kirjoittaja wil »
    2 Vastaukset
    901 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wil
  • Tärinästä
    Kirjoittaja Oraakkeli »
    19 Vastaukset
    2198 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja spooky
  • Astra G ruostui :)
    Kirjoittaja Gemoger »
    14 Vastaukset
    2597 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Gemoger
  • Kannattaako enää kunnostaa?
    Kirjoittaja testeri666 »
    5 Vastaukset
    1466 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja betsynukko
  • calikka paloi...
    Kirjoittaja cali969 »
    0 Vastaukset
    709 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja cali969
  • Missä sijaitsee B Vectran vikadiagnostiikkapistoke... Ja lis
    Kirjoittaja Janne M »
    23 Vastaukset
    2253 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ouppelixi
  • Katit mäkeen
    Kirjoittaja jopi »
    1 Vastaukset
    608 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • MV6 DLC-liitin
    Kirjoittaja diggler »
    0 Vastaukset
    350 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja diggler
  • Minkä arvoinen tämmöinen lotja on?
    Kirjoittaja Petteri »
    2 Vastaukset
    821 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Petteri
  • Nyt se autokuume iski
    Kirjoittaja VEN »
    17 Vastaukset
    1586 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Azzyyr
  • Muutama kysymys koskien F-Astraa
    Kirjoittaja MASter »
    29 Vastaukset
    2209 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MASter
  • Ratin ja penkkien vaihto.....
    Kirjoittaja TeBa »
    3 Vastaukset
    538 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zafira
  • Tallipaikka Turun nurkilta???
    Kirjoittaja T.J »
    7 Vastaukset
    686 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja T.J
  • Uudessa Autobildissä juttua uudesta Omegasta
    Kirjoittaja madi »
    9 Vastaukset
    1109 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Pitkä viesti: Autojen mallisarjakohtaiset hylkäysprosentit T
    Kirjoittaja Opel Astra »
    2 Vastaukset
    1355 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lk
  • Opel vs. Nissan
    Kirjoittaja mvT »
    1 Vastaukset
    864 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SKL
  • Omegan keskuslukko kaukasäädön ongelma?
    Kirjoittaja jkuokka »
    2 Vastaukset
    654 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jkuokka
  • vectra B 2,0 sport hyvät ja heikot puolet ?
    Kirjoittaja samppi »
    5 Vastaukset
    1025 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tenox
  • piirretty kadetin kuva
    Kirjoittaja tpk_83 »
    3 Vastaukset
    788 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja GT_Veccu

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja