Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • B-Omega 2.5td
    Kirjoittaja jezze »
    7 Vastaukset
    1108 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JariM
  • rusahtaa töyssyissä?
    Kirjoittaja yeahrl »
    6 Vastaukset
    1195 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • Monzan sisävaloelektroniikka?
    Kirjoittaja HaKy »
    5 Vastaukset
    683 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja HaKy
  • Omega 2.0i
    Kirjoittaja Ooooppeli »
    3 Vastaukset
    585 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juzzi
  • Takatukivarren puslan irroitus
    Kirjoittaja ooppelipeli »
    0 Vastaukset
    511 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ooppelipeli
  • Omegaa
    Kirjoittaja holtvo »
    8 Vastaukset
    1484 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JariM
  • Mistä Omega td uudet pakoputket?
    Kirjoittaja 7710 »
    5 Vastaukset
    915 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraGcaravan
  • astra G 2.0 tdi -00 ja eeberi
    Kirjoittaja astraali 1.8 16v sport »
    5 Vastaukset
    699 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraali 1.8 16v sport
  • MIKSI? OPEL TIETOPANKKI!
    Kirjoittaja juvi »
    37 Vastaukset
    4497 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Cobrian
  • Bosi
    Kirjoittaja Renex »
    0 Vastaukset
    545 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Renex
  • Ilmat kylmenee taas, Asconan perkele!
    Kirjoittaja outsmarted »
    10 Vastaukset
    1336 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja outsmarted
  • Tuurin Tuning Car Show 2006...
    Kirjoittaja akez87 »
    4 Vastaukset
    1172 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja akez87
  • Mallivuosi 2007
    Kirjoittaja sama »
    8 Vastaukset
    1307 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja samulis
  • Omega 2.5TD-moottorin vikavalo vilkahtelee?
    Kirjoittaja 7710 »
    1 Vastaukset
    503 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • löytyykö
    Kirjoittaja rocket-73 »
    10 Vastaukset
    1428 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja palle
  • Tietoa kaivataan: Opel Vectra -99/00 facelift bensafarmari
    Kirjoittaja sanppa1 »
    1 Vastaukset
    466 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ooppelimies
  • Vikakoodi
    Kirjoittaja Olaus »
    7 Vastaukset
    1965 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OoCoo
  • Kauko-ohjattu keskuslukitus ei toimi???
    Kirjoittaja -croft- »
    1 Vastaukset
    712 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nipe
  • motarilla kovaa
    Kirjoittaja yeahrl »
    36 Vastaukset
    5444 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Anodi
  • kadett 1.3-2.0i gte
    Kirjoittaja artos85 »
    2 Vastaukset
    679 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja artos85
  • Paikallaan kääntäessä outoa kuminaa?
    Kirjoittaja KeSiS85 »
    0 Vastaukset
    498 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja KeSiS85
  • OPC zafira ouluun
    Kirjoittaja jalu78 »
    24 Vastaukset
    4091 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kuke
  • kaukosäädin
    Kirjoittaja palepale »
    2 Vastaukset
    655 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Fittiville
  • Opel G-Astra 1.6 16V Sallitut Perävaunupainot
    Kirjoittaja keltanokka »
    0 Vastaukset
    340 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • APU-Prosennttityöryhmän loppuraportti
    Kirjoittaja mikkotk »
    2 Vastaukset
    639 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikkotk
  • Suurimmat sisätilat
    Kirjoittaja gibba »
    5 Vastaukset
    930 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja waldos
  • Autokorjaamo EI saanut autoani kuntoon. Lasku satoja euroja!
    Kirjoittaja MakeTku »
    16 Vastaukset
    11290 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MakeTku
  • Vectra B:hen maski..
    Kirjoittaja akez87 »
    6 Vastaukset
    936 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja squealer
  • sisustan osia...
    Kirjoittaja akez87 »
    0 Vastaukset
    336 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja akez87
  • Calibran etuvalo pimeänä
    Kirjoittaja NoFear »
    5 Vastaukset
    654 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja NoFear
  • kadett 1.3- 2.0igte
    Kirjoittaja artos85 »
    0 Vastaukset
    346 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja artos85
  • autokuume iski taas
    Kirjoittaja astraGcaravan »
    11 Vastaukset
    1801 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamata
  • Kolaroitu turbo calibra mistä?
    Kirjoittaja datzka »
    10 Vastaukset
    1291 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja telwin
  • Ajoteitokone valehtelee
    Kirjoittaja caliber »
    10 Vastaukset
    1359 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja muggo
  • Omegalla 300km/h
    Kirjoittaja Leppis »
    14 Vastaukset
    2702 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vode82
  • Astra ja ovimoottorin/releen toiminta
    Kirjoittaja Aztaroth »
    1 Vastaukset
    336 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aztaroth
  • Sittenkin tuli konttorilta leima :)
    Kirjoittaja astra1.6 »
    9 Vastaukset
    1397 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lusmus
  • Opel Corsa 1.4i Eco-B-73/244 moottoriöljyn vaihto
    Kirjoittaja karabali »
    2 Vastaukset
    601 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja karabali
  • tilaauto sintra ajatuksissa
    Kirjoittaja vallu v »
    8 Vastaukset
    1294 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamata
  • vectra farmari 2.0 turbodiesel -97 kysymyksiä
    Kirjoittaja latku »
    6 Vastaukset
    750 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • Calibran sähkökaaviot
    Kirjoittaja JaspaJami »
    4 Vastaukset
    1523 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Astra G ja käyntihäiriö
    Kirjoittaja AEP »
    11 Vastaukset
    1374 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AEP
  • Opel Zafira 1.8 enjoy B-malli
    Kirjoittaja sama »
    1 Vastaukset
    471 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Maba
  • Kadetin valo-ongelma
    Kirjoittaja RPJ80 »
    1 Vastaukset
    408 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juha81
  • Astra F.n takavalojen koosta
    Kirjoittaja KeSiS85 »
    3 Vastaukset
    485 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juzzi
  • Omega B alkup. radion koodin syöttö ?
    Kirjoittaja gallop »
    2 Vastaukset
    521 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja gallop
  • säätömoottori
    Kirjoittaja hate64 »
    1 Vastaukset
    449 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -VMK-
  • etupyöränlaakerin momentti B-omegaan?????
    Kirjoittaja mtt »
    3 Vastaukset
    489 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mtt
  • Uusi Corsa ei olekaan susi vaan hai?
    Kirjoittaja Veeksi »
    11 Vastaukset
    1725 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Omega b-maski????
    Kirjoittaja eddison84 »
    2 Vastaukset
    791 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja julma juha

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja