Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • opelia letukkana??
    Kirjoittaja eddison84 »
    9 Vastaukset
    1820 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • vectra a v6
    Kirjoittaja lapatch »
    19 Vastaukset
    2032 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Eberi kettuilee...
    Kirjoittaja gallop »
    3 Vastaukset
    1085 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veikka
  • Opel Calibra v6 DTM Edition??
    Kirjoittaja geissi16 »
    16 Vastaukset
    2833 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mayhem
  • MV6 Omegaan maskisuoja???
    Kirjoittaja digimiki79 »
    2 Vastaukset
    716 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lallevihtinen
  • x20xev iso tyhjäkäynti
    Kirjoittaja hate64 »
    3 Vastaukset
    636 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AM
  • kadett e ei starttaa
    Kirjoittaja rottweiler »
    1 Vastaukset
    467 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • B vectra kässärinkiristys
    Kirjoittaja Hellraiser »
    3 Vastaukset
    664 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kontio
  • Tyhjäkäynti jumittaa ennenkuin laskee normaaliin
    Kirjoittaja Aztaroth »
    4 Vastaukset
    750 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aztaroth
  • B-vectra,kaukosäätö-ongelma
    Kirjoittaja peppesopel »
    3 Vastaukset
    626 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OMEGA66
  • Öljypohjan tiivisteestä...
    Kirjoittaja Wezpi »
    4 Vastaukset
    815 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ile
  • Mathijssen Motorsport
    Kirjoittaja janoks »
    8 Vastaukset
    1597 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jope
  • opelit 7 vuoden takuulla..??
    Kirjoittaja jeree »
    2 Vastaukset
    752 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jeree
  • Opel astra sport ja metrosport erot?
    Kirjoittaja yeahrl »
    6 Vastaukset
    1496 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vincent
  • Vesiongelma
    Kirjoittaja bono88 »
    3 Vastaukset
    784 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja telwin
  • Omega B Korjausopas
    Kirjoittaja -=TeePee=- »
    1 Vastaukset
    772 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ooskari
  • Astra f: 8v vai 16v vm. 95 A?
    Kirjoittaja MaxifahrtII »
    11 Vastaukset
    1560 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MaxifahrtII
  • Astra F 2.0 Gt
    Kirjoittaja ChiEf »
    7 Vastaukset
    944 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jansperi
  • Omega 2,5 td:n keskikulutuksesta
    Kirjoittaja JariM »
    9 Vastaukset
    1212 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vincent
  • APUA ! Omegan lampunpesimien rele ja takasumari ei toimi
    Kirjoittaja gallop »
    13 Vastaukset
    1697 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja gallop
  • Opel Zafira 1.8 enjoy B-malli
    Kirjoittaja sama »
    13 Vastaukset
    3315 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sama
  • Tahtoo tommosen
    Kirjoittaja artisti »
    14 Vastaukset
    2545 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PetskuR
  • Opel Omega
    Kirjoittaja holtvo »
    16 Vastaukset
    2091 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • takavinotukivarsiin mlk-puslien vaihto
    Kirjoittaja Tepi »
    1 Vastaukset
    537 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sauli_I
  • omega b onko 1:n vai 2:n vai mikä??
    Kirjoittaja ouppelixi »
    3 Vastaukset
    749 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ouppelixi
  • Mikä on malliltaan X20DTL -moottorin Garretin ahdin?
    Kirjoittaja Janne M »
    3 Vastaukset
    691 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Janne M
  • astraan uus putki
    Kirjoittaja opel 79 »
    4 Vastaukset
    822 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja lapatch
  • Keskuslukon kauko-ohjaimen koodaus
    Kirjoittaja Pace »
    3 Vastaukset
    868 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • Omega B:n ostamisesta
    Kirjoittaja PMM »
    5 Vastaukset
    1048 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PMM
  • Monzan ilmasuuttimien valot?
    Kirjoittaja HaKy »
    3 Vastaukset
    641 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Realsanta
  • Etuvalo ongelmaa (Calibra)
    Kirjoittaja NoFear »
    3 Vastaukset
    715 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jartsa
  • Calibra ja luistonesto
    Kirjoittaja artisti »
    20 Vastaukset
    2185 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Turbo Calibran katsastuksesta
    Kirjoittaja Kale »
    28 Vastaukset
    4165 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja P. Lanttola
  • Vectra C 2.2 DTI
    Kirjoittaja b2cdx »
    14 Vastaukset
    4927 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bahis!
  • Astra -95, A, 100 hv, mielipiteitä ja vikoja?
    Kirjoittaja MaxifahrtII »
    8 Vastaukset
    939 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MaxifahrtII
  • Calibran valojen korkeuden säätö
    Kirjoittaja Jatkis »
    4 Vastaukset
    700 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja T.J
  • missä myydään?
    Kirjoittaja insaner »
    13 Vastaukset
    1424 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Anzah
  • Vectra B:n "sähkövika"
    Kirjoittaja Vilikku »
    3 Vastaukset
    892 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vilikku
  • renkaat ja vanteet varastettu
    Kirjoittaja mayhem »
    0 Vastaukset
    715 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mayhem
  • -90 Vectran startti, kiire!
    Kirjoittaja Rami T »
    0 Vastaukset
    440 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rami T
  • Mistä löytyy moottorin mallimerkintä?
    Kirjoittaja ama »
    3 Vastaukset
    771 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Ostettu : Vectra 2.5 V6 CDX -94
    Kirjoittaja Timonen »
    53 Vastaukset
    6430 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Timonen
  • Opel GT:n hinta
    Kirjoittaja Astra_X_2 »
    6 Vastaukset
    1145 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rxw
  • paljonko maksaa B-vectran ovenlukitus moottori?
    Kirjoittaja Hellraiser »
    3 Vastaukset
    592 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nufan
  • Omegan takalasinlämmittimen liitos ?
    Kirjoittaja gallop »
    0 Vastaukset
    357 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja gallop
  • miksi YV:t jää "ootteleen"?
    Kirjoittaja pirnes »
    4 Vastaukset
    1946 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pirnes
  • Jos omegan ostaisin...
    Kirjoittaja -JPA- »
    23 Vastaukset
    2609 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja glo
  • Paljonkohan maksaa uusi avain + avainten koodaus ?
    Kirjoittaja gallop »
    11 Vastaukset
    8286 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja gallop
  • Astra ??
    Kirjoittaja nalletm »
    1 Vastaukset
    636 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Matzi
  • F Astraan sähkölasinnostimet...
    Kirjoittaja Wezpi »
    11 Vastaukset
    1119 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja X20XER

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja