Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Nyt se paloi !!
    Kirjoittaja juuus »
    10 Vastaukset
    1288 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja RV
  • Vectra c ostoon
    Kirjoittaja tsephyr »
    2 Vastaukset
    456 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Neuvoja uudelle Opel kuskille -->
    Kirjoittaja myrkki »
    69 Vastaukset
    15227 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Irmscher-vanteiden myyjä Suomessa?
    Kirjoittaja Wesu »
    5 Vastaukset
    635 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bone
  • Signum tai vactra Ceen polttimovalon kuittaus
    Kirjoittaja xeriesturf »
    7 Vastaukset
    354 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • Ajoneuvovero tiedot ilmaiseksi netistä .
    Kirjoittaja sepse »
    0 Vastaukset
    471 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sepse
  • Opel Zafira OPC tehot?!?
    Kirjoittaja FinBastard »
    13 Vastaukset
    2018 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja FinBastard
  • Myynti-ilmoituksien tulkintaa
    Kirjoittaja sepse »
    12 Vastaukset
    997 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja nikkei
  • Opel Kapitän
    Kirjoittaja Opel Kapitän A 1967 »
    3 Vastaukset
    446 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -JR-
  • zafira A kokemuksia?
    Kirjoittaja cb600 »
    3 Vastaukset
    288 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja seeklima
  • Uusi-vanha-ooppeli tallissa nyt Vectra C 2.2 -04
    Kirjoittaja Timmyes »
    7 Vastaukset
    857 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Iro
  • Ruostekorjausta Lahden alueella?
    Kirjoittaja pläsäri »
    11 Vastaukset
    985 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Irmscher DTM Edition Coupe
    Kirjoittaja Omenalimu »
    10 Vastaukset
    848 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Omenalimu
  • Zafira 1,8 nykii
    Kirjoittaja mande »
    32 Vastaukset
    1746 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Säteilylämmittimen asennuspaikka signum 2.0T
    Kirjoittaja xeriesturf »
    3 Vastaukset
    274 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Saab
  • 2D Coupe A vectra projekti 2002-2012 Juhlavuosi
    Kirjoittaja Rollotti »
    0 Vastaukset
    328 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rollotti
  • Astra H ei lämpene pakkasella
    Kirjoittaja rikarto »
    5 Vastaukset
    2430 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra97
  • Saa poistaa
    Kirjoittaja jheinonen »
    2 Vastaukset
    582 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • omega farkku 97 tuning osaa mistä kannattas tilata?
    Kirjoittaja Nak3dCh3f »
    1 Vastaukset
    162 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nak3dCh3f
  • Astra H tilattu
    Kirjoittaja Astra_X_2 »
    1055 Vastaukset
    228399 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja O-Belix
  • Ostaako Omega vai ei....
    Kirjoittaja Resupekka »
    13 Vastaukset
    1300 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Resupekka
  • Opel 4D VECTRA 2.0I-16V-CDX-A vm.1994
    Kirjoittaja Vekotin2010 »
    1 Vastaukset
    228 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Direct22
  • Opel vectra c 2.2 2003-2008 bensa
    Kirjoittaja Opel92 »
    22 Vastaukset
    5345 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kilsberi
  • Korjaamoa pääkaupunkiseudulla?
    Kirjoittaja 88888888 »
    2 Vastaukset
    261 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tursas
  • Takasumuvalot eivät toimi!
    Kirjoittaja qraparta »
    7 Vastaukset
    1133 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja qraparta
  • Jostain virtaa led-nauhoille !
    Kirjoittaja for_123 »
    11 Vastaukset
    3620 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vetkula4x4
  • 280tkm ajettu Z22SE. Kiristin ongelmia?
    Kirjoittaja Undertaker »
    78 Vastaukset
    6711 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Undertaker
  • Vectra GTS -04 vikavalo !!
    Kirjoittaja for_123 »
    2 Vastaukset
    349 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja for_123
  • opel frontera 2.2 vai 2.4
    Kirjoittaja arskao »
    2 Vastaukset
    294 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja arskao
  • Zafira 1.7cdti vm 2009
    Kirjoittaja mikki osmo »
    4 Vastaukset
    483 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Kakkosautoksi Opel vaan mikä
    Kirjoittaja LepopeL »
    3 Vastaukset
    523 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kuke
  • C vectran akkukotelonsuojasta.
    Kirjoittaja rami.jarvinen »
    5 Vastaukset
    411 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rami.jarvinen
  • opel zafira 2.0 dti
    Kirjoittaja hate64 »
    0 Vastaukset
    101 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hate64
  • Insignia kokemuksia?!
    Kirjoittaja BsportHB »
    1 Vastaukset
    1204 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • ASTRA J TIETOKONEEN OHJELMOINTI
    Kirjoittaja ranttila »
    5 Vastaukset
    1156 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sanzzi
  • Miten Zafira B ajovaloautomatiikka ?
    Kirjoittaja Rado »
    18 Vastaukset
    1276 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jaripk
  • Op-com/tosiaanko vain 2000 ja myöhempiin vm
    Kirjoittaja sepse »
    9 Vastaukset
    430 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AMP
  • op-com on hyvä laite
    Kirjoittaja keku79 »
    1 Vastaukset
    311 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vetkula4x4
  • Halpa korjaamo Tampereelta?
    Kirjoittaja _Sanna_ »
    12 Vastaukset
    884 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja _Sanna_
  • Moottorin pesu Rovaniemellä
    Kirjoittaja Horst Wessel »
    1 Vastaukset
    250 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tursas
  • opel vectra b 95e 10
    Kirjoittaja zz-top1 »
    1 Vastaukset
    152 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • -09 Insignia farkku 2l cdti, jakoketju vai hihna
    Kirjoittaja Samurai12 »
    1 Vastaukset
    426 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Masi
  • Zafira B matkapuhelinvalmius ?
    Kirjoittaja Rado »
    1 Vastaukset
    143 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • C kadett SR sähkökuva
    Kirjoittaja Tantsku88 »
    1 Vastaukset
    364 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Dino
  • Vectran mallisto: mistä tietää onko Enjoy....?
    Kirjoittaja mintsu-69 »
    6 Vastaukset
    605 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Mitä kaikkea voi OP-COM:lla tehdä ?
    Kirjoittaja Rado »
    3 Vastaukset
    607 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Astra G 98->
    Kirjoittaja Sumi »
    3 Vastaukset
    486 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja SportsTourer1.6T
  • Zafira B 1.9CDTI hehkun rele & sulake ?
    Kirjoittaja Rado »
    22 Vastaukset
    1973 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • kaukosäätö
    Kirjoittaja jom-70 »
    1 Vastaukset
    290 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett90
  • Zafira B 1.9CDTI 150HV manuaalin SPORT-nappi ?
    Kirjoittaja Rado »
    7 Vastaukset
    379 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Zafira

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja