Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Likeltä piti
    Kirjoittaja sepse »
    8 Vastaukset
    932 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • opel omega 3.0
    Kirjoittaja reetu123 »
    11 Vastaukset
    545 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • Avo Astraa hankkimassa
    Kirjoittaja FinBastard »
    1 Vastaukset
    352 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja akkuj
  • opel omega vm2002 2.2l bensa
    Kirjoittaja beniut64 »
    1 Vastaukset
    336 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja erehdys
  • Astra 1.6 8v ostovinkkejä?
    Kirjoittaja Rehellinen »
    4 Vastaukset
    499 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bumper
  • Zafira a-mallin osto
    Kirjoittaja MacFastela »
    7 Vastaukset
    579 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja temmez2
  • Opel combo 2006-2008 1,3cdti vai 1,6bensa
    Kirjoittaja zaf »
    1 Vastaukset
    224 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Midian
  • Opel Gastra -98 1.6 16v farmari
    Kirjoittaja j@ksu »
    4 Vastaukset
    332 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja askarruttaa
  • Opel astra 2.0DTI -03
    Kirjoittaja paksu-pena »
    0 Vastaukset
    244 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja paksu-pena
  • Kokemuksia Corsa C 1.3 CDTI
    Kirjoittaja MarkoN »
    1 Vastaukset
    1208 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tommyt
  • Auton käyttömaksu (ajoneuvovero) nousee / taas voi perk
    Kirjoittaja sepse »
    7 Vastaukset
    980 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pläsäri
  • Tigra'98 sähkövikoja
    Kirjoittaja HooJiiPee »
    0 Vastaukset
    182 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja HooJiiPee
  • Paluu Opelin omistajaksi ja Vectra 1.9cdti -08
    Kirjoittaja nuudelii »
    3 Vastaukset
    432 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Opel vectra gts 2.8 v6 turbo
    Kirjoittaja theme^^ »
    29 Vastaukset
    8029 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja keltanokka
  • Opel ASTRA 2.0-16 Turbo 200 Sport GTC 3d
    Kirjoittaja Elpaso80 »
    2 Vastaukset
    625 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Sämä
  • opel v6 ajoituksensäätötyökalua e-pohjanmaa
    Kirjoittaja kachina »
    0 Vastaukset
    119 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kachina
  • OPEL INSIGNIA CDTI ecoflex 2010
    Kirjoittaja j.mourujarvi »
    5 Vastaukset
    854 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • corsa a vm.91 kysymyksiä.
    Kirjoittaja miikulix »
    8 Vastaukset
    495 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Killroy
  • Chevrolet Cruze / Opel astra
    Kirjoittaja Slx »
    2 Vastaukset
    1274 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Slx
  • Mantaa hankkimassa
    Kirjoittaja Salevanen »
    63 Vastaukset
    3996 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JokkeJ
  • Opel Insignia 2.0CDTi (130hp) okemuksia?
    Kirjoittaja Zeni »
    2 Vastaukset
    1453 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Suositeltavia huoltopaikkoja ?
    Kirjoittaja Soirija »
    15 Vastaukset
    1850 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teme88
  • Vectran hammastanko vuotaa öljyä - Myyjän vilpillisyys
    Kirjoittaja Jul1a »
    14 Vastaukset
    1931 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • op-comin käyttö windows 8.1:llä?
    Kirjoittaja sakumilla »
    0 Vastaukset
    261 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sakumilla
  • Astra H wagon rengaskoko
    Kirjoittaja ooppelilla eteenpäin »
    7 Vastaukset
    841 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaku
  • VECTRA B:n SOITTIMEN VAIHDOSTA
    Kirjoittaja jeppez »
    2 Vastaukset
    1311 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rjm123
  • Kadett B käyntihäiriö
    Kirjoittaja HenryH »
    5 Vastaukset
    516 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja HenryH
  • 1992 corsa 1.2i kansi remontti?
    Kirjoittaja röllipeikko »
    1 Vastaukset
    180 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • op-con for android
    Kirjoittaja kalamake »
    2 Vastaukset
    453 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kalamake
  • Avo Astraa hankkimassa
    Kirjoittaja FinBastard »
    2 Vastaukset
    263 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Vectrasta paku
    Kirjoittaja moto69 »
    9 Vastaukset
    719 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aaltospoika
  • Minkälaista uutta mallia toivoisit Opelilta?
    Kirjoittaja VectraCD »
    33 Vastaukset
    3617 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Gearbox
  • Obd lukija ipadille?
    Kirjoittaja Latvis »
    2 Vastaukset
    403 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • lambda anturin hinta?
    Kirjoittaja samppari »
    27 Vastaukset
    12560 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja temetsy
  • Typeriä kysymyksiä auton myyjälle / näitä riittää .
    Kirjoittaja sepse »
    1 Vastaukset
    518 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jarkkis
  • Tietoja kaivataan muutamasta opelista
    Kirjoittaja Peter von »
    21 Vastaukset
    2432 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Peter von
  • Vectra 2.2 direct / 2005 korkeapainepumppuvika
    Kirjoittaja AXF-615 »
    7 Vastaukset
    756 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pepper
  • Kun kaikki pistää vastaan .jälkitarkastus Omegassa.
    Kirjoittaja sepse »
    4 Vastaukset
    483 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MantaGsi
  • Vaasa / suosituksia maalareista?
    Kirjoittaja apache »
    6 Vastaukset
    526 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jala
  • GM-Alkuperäis-osien laatu?
    Kirjoittaja jusupuh2014 »
    20 Vastaukset
    1889 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja e0101296
  • Miksi juuri Opel?
    Kirjoittaja aantsa »
    204 Vastaukset
    31216 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Gearbox
  • Opel GT
    Kirjoittaja PJL58 »
    4 Vastaukset
    427 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PJL58
  • Käyttiksenä vanha Opel, paljonko ajat?
    Kirjoittaja jeffgordon »
    3 Vastaukset
    552 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JokkeJ
  • opel omega 2.4i automaatti
    Kirjoittaja kallep »
    1 Vastaukset
    214 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja temetsy
  • Corsa 2010 diesel
    Kirjoittaja Lopsa »
    1 Vastaukset
    174 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rgs1
  • Webasto viivästyttää toimitusta
    Kirjoittaja Repe_Ruutikallo »
    8 Vastaukset
    1260 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Himmeli
  • vectra b obd1 vai 2?
    Kirjoittaja oh3emc »
    1 Vastaukset
    261 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja StarBreakeR
  • Paljonko kannattaa pyytää Opelista myydessä??
    Kirjoittaja Gearbox »
    46 Vastaukset
    2700 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jarkkis
  • Opel Astra H 1.6 Twinport suuri bensan kulutus
    Kirjoittaja rippex »
    5 Vastaukset
    1893 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja StarBreakeR
  • opel corsa b 1.0
    Kirjoittaja tipii3 »
    0 Vastaukset
    210 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tipii3

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja