Moro.
Olen kattellut tällaista Corsaa seuraavaksi kulkineeksi.
http://www.nettiauto.com/opel/corsa/6667772
Onko kellään tietoa ilmoituksen autosta, kierränkö kaukaa??
Millaisia vikoja on odotettavissa ja kannattaako ylipäätään tällaiseen sotkeentua.
Olen yrittänyt etsiä tietoa mut niukasti olen löytänyt.
Onko tuossa C korisessa DPF??
Kokemuksia Corsa C 1.3 CDTI
Kokemuksia Corsa C 1.3 CDTI
Ykkösauto: Toyota Celica Carlos Sainz Edition
Kakkosauto: BMW X5 3.0d vm.-08
____________?
Vanhemmilla: Kia Sorento 2.5L TDI vm.-09
Veljellä: Subaru Impreza WRX STI -08
Kakkosauto: BMW X5 3.0d vm.-08
____________?
Vanhemmilla: Kia Sorento 2.5L TDI vm.-09
Veljellä: Subaru Impreza WRX STI -08
Re: Kokemuksia Corsa C 1.3 CDTI
Kannattaa ainakin kuunnella vetonivelien kunto tarkkaan kun kerran panta on katkennut tuossakin. Corsan ongelma on nimenomaan katkeilevat vetonivelien suojakumien kiristyspannat. Siitä pääsee eroon vaihtamalla jotkin yleismalliset löysät tarvikesuojakumet mitkä sallii renkaiden kääntämisen ääriasentoon. Corsaan tarkoitettu suojakumi on liian lyhyt ja kampeutuu tosi nopeasti pois paikaltaan. Muutaman kerran jouduttiin pannat uusimaan kunnes paikallinen korjaamo vaihtoi kumet löysiin ja ongelma katosi. Valitettavasti toinen vetari sai siipeensä ja sitten asennettiin vetaripaketin mukana tullut suojakumi. No eipä taas aikaakaan niin panta poikki. Sitten vaihdettiin vielä löysä kumi tilalle ja kesti.
Tuossa on niin paljon kilometrejä että ilmeisesti vaihdevivusto on jo vaihdettu. Meillä meni 60tkm ajettuna vivusto vaihtoon (1,2 bensa), on tyyppivika ja uudessa vivustossa vikaa ei pitäisi olla. Vian huomaa siitä että vaihteet takertelevat.
Tuossa on niin paljon kilometrejä että ilmeisesti vaihdevivusto on jo vaihdettu. Meillä meni 60tkm ajettuna vivusto vaihtoon (1,2 bensa), on tyyppivika ja uudessa vivustossa vikaa ei pitäisi olla. Vian huomaa siitä että vaihteet takertelevat.
Exät: Corsa B ja C, 2x Astra G, Zafira B ja C.