Calibra 4*4 turbo dtm-edition....
-
Jani Mukkala
- OCF Member

-
Jani Mukkala
- OCF Member

En osaa sanoa vastausta tuohon alkuperäiseen kysymykseen, mutta itselläni on -96 turbo calikka, joka ei tietääkseni ole DTM-malli. Siinä kuitenkin on valkopohjaiset mittarit sekä myös aivan samat mittarit (voltti ja öljynpaine) kuin edellisessä -95 16V DTM-Calibrassani. Takaspoileria mun turbossa ei ole ollenkaan. Tuntuu käytännössä aika vähäiseltä erolta, jos DTM-malliin kuuluu erona normaaliin ainoastaan se matala takaspoileri (sekä usein valkoinen väri?)
Calibra Turbo 4x4 -96

Jep, 20mm matalempiahan ne myöskin on. Ja valkopohjaiset mittarit kuului myös varustukseen. Muistelin myös että väri olisi ollut myös ainoastaan valkoinen, mutta olen tainnut nähdä myös muissa väreissä.
'95 vuodesta lähtienhän myös Opelin merkki siirtyi konepellistä maskiin. Ja DTM-malleista löytyy pienet Opel Motorsportin logot kylkilistoissa.
Lisäksi oli saatavilla DTM-väritys/teippaukset(?). Lähestulkoon samanlaiset kuin minulla on tuossa omassani.
Sutiin foorumissa oli joskus taannoin juttua samasta aiheesta ja siellä juuri todettiinkin kuinka suppea tämä DTM-varustus oli.
'95 vuodesta lähtienhän myös Opelin merkki siirtyi konepellistä maskiin. Ja DTM-malleista löytyy pienet Opel Motorsportin logot kylkilistoissa.
Lisäksi oli saatavilla DTM-väritys/teippaukset(?). Lähestulkoon samanlaiset kuin minulla on tuossa omassani.
Sutiin foorumissa oli joskus taannoin juttua samasta aiheesta ja siellä juuri todettiinkin kuinka suppea tämä DTM-varustus oli.
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

BMW e46 ///M3 Cabrio '01

-
Jani Mukkala
- OCF Member

Autokauppiaiden mukaan Suomeen tuotiin ainoastaan valkoista DTM-mallia. Mutta muitakin värejä ulkomailla on tarjolla. Eikä kaikissa DTM-malleissa ole noita Opel Motorsportin logojakaan, sekin oli valintakysymys. Esimerkiksi omassa DTM:ssä niitä ei ollut.On 2003-01-14 13:23, Calibra_46 wrote:
Muistelin myös että väri olisi ollut myös ainoastaan valkoinen, mutta olen tainnut nähdä myös muissa väreissä.
- Jani
Calibra Turbo 4x4 -96

Mä tilasin Saksasta matot. Tuli postiennakolla, meni tosin pari viikkoa aikaa.On 2003-01-17 11:59, Kulmala wrote:
Täällä oli aiksemmin juttua niistä Opel Motorsport lattia matoista. Onkos kukaan niitä tilannut? Minäkin voisin tuollaset niskatuen suojat haluta =) Pitää pitää siltmät auki josko jossain pistää silmään
Mikko K.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2