omega b 2.5 v6 kulutus

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Micko80
'Agila'

omega b 2.5 v6 kulutus

Viesti Kirjoittaja Micko80 »

eli olen nyt seurannut kulutusta ajotietokoneen kautta, emäntä ajelee pääsääntöisesti kaupunkiajoa. tietokone näyttää kulutuksesi vajaa 20 litraa sataselle.lämmöt ei nouse kuin noin puoleen väliin 0-90 asteikolla kaupunki ajossa. matka-ajossa imetin keskinopeudella noin 120 km/h lämmöt nousi noin 90 asteeseen. olisiko mahdollisesti termari paskana, eli auki kokoajan? onnnistuuko vaihto ensi kertalaiselta. haun avulla huomasin että imusarja pitää purkka ennenkö pääsee käsiksi termariin. motonetillä on tilattivassa termarin sisä osa vai kannattaako vaihtaa koko termostaatti kuorilla? kiitos jo etu käteen!
Wilhelm
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Wilhelm »

Joo, itsellä tuli vasta vahdettua tuo termostaatti. Eli imusarjan yläosa pois, jolloin termostaatti jo näkyy. Termostaatti on kahdella torx-päisellä pultilla kiinni. Itse sain ne auki sopivan kokoisella tavallisella hylsyllä.
Ylävesiletku pois samoin kuin se putki mikä on ylävesiletkun ja termostaatin välissä (alapuolella yksi pultti). Niin ja pitihän se imusarjan alaosakin ottaa pois, itse en ainakaan saanut termostaattia muuten kaivettua sieltä pois.
Eihän se välttämättä kuoria tarvi vaihtaa vaan pelkän termostaatin.
Vastaa Viestiin