Astra sport... mitä mieltä?
Astra sport... mitä mieltä?
Mitä meiltä/kokemuksia on Astra Sportista 2000-2002 vuosimallia? ei oikeen tietoo ja olis auton osta ajankohtanen... ja se tuntuis olevan ihan jees..
Opel Astra G 2.0 sport vm.00
2.0 on minimikoneella jolla Astraa tai mitään Opelia kannattaa ees harkita. Varma peli, ei ole vielä ruosteinen (kiitos sinkityksen). Hyvin ovat tuntuneet myös talvella pelaavan. Luistonesto on ABS kanssa hyvä yhdistelmä. Muistaakseni vain 2.0 sen saa myös napista poiskin (jos ei jaksa jurruttaa koko aikaa).
BTW, -99 mallinen ois allekirjoituksessa myynnissä vielä muutaman viikon ajan.
BTW, -99 mallinen ois allekirjoituksessa myynnissä vielä muutaman viikon ajan.
Ok. Muistelin että jossain malleissa sitä nappia ei ole. Yleensä luistonesto on ihan ookoo, mutta sohjo yms keleillä välillä rasittava kun kokoajan tiputtelee kierrokset.GEFfi kirjoitti:Ja kyseinen nappi, mistä luistoneston saa kytkettyä pois, löytyy myös täältä. -01 Astroissa sitä ei vissiin enää oo? Ainakaa tehdasasennettuna.
- Asco-vainaa
- 'Senator'

Sama kuljetin, voin suositella.Eeti kirjoitti:Mulla on 2001 2.2 Sport. Siinä on ESP. Ja sitä tosiaan ei saa napista pois.
Ei ole tarvinnut poistonappia, kun sitä pystyy suht hyvin kaasulla säätämään.
Olen ollut autoon todella tyytyväinen. Suosittelen.
^Mihinkähän Paronin Astran ESP kadonnut?
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
Hyvin sopii, täällä 215/40x17.Paroni kirjoitti:hetki sitten ostin tommosen 2.2 Sport -01
eikä siinä mitää esp:t oo. vain tc. eli luistonesto.
ja no joo, aika turhahan se on, mutta eipä siitä haittaakaan oo. juurijajuuri kerkee liikenteen mukana tuolla. Valaiskaas mua miten kävis siihen normi alustalla 17" alut?
Onko noissa 01 malleissa tosiaan ollut ESP? Mulla 11/2000 rekisteröity 2.2 sport , pelkkä luistonesto jota EI saa kytkettyä pois.
- Asco-vainaa
- 'Senator'

Ainakaan 2002 vuoden opelin esitteessä ei puhuta esp:stä mitään, taitaa olla luistonesto ja ajonhallintajärjestelmä käsitteet menneet sekaisin. Mulla on astrassa 2.0t coupe bertone -02 molemmat josta kumpaakaan ei saa pois päältä. Auto on tuonti peli, oisko vähän paremmat lisävarusteet kuin suomi-autossa. Autona hyvä ajella ja jämäkkä alusta ja voimaakin löytyy tarvittaessa voin suositella.

Ei ole mennyt sekaisin http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?t ... c0a5f2797fGTS turbo kirjoitti:Ainakaan 2002 vuoden opelin esitteessä ei puhuta esp:stä mitään, taitaa olla luistonesto ja ajonhallintajärjestelmä käsitteet menneet sekaisin.
tuolla keskustelua pääasiassa 2.2 nokkaketjusta mutta myös ajovakaudenhallintajärjestelmästä
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.