Alustasarja B Omegaan
Alustasarja B Omegaan
Terve vaan kaikille!
Olen suht tuore jäsen sekä melko uusi opel käyttäjä joten tarviisin tietoa alustasarjoista.
Siis laittakaa vähän hintahaarukkaa sekä tuntemuksia erilaisista paketeista eli jouset/iskarit.
Olen ajatellut Weitecin sarjaa, jo sen hintansa puolesta, ja autona on omega b -94 MV6...
Olen suht tuore jäsen sekä melko uusi opel käyttäjä joten tarviisin tietoa alustasarjoista.
Siis laittakaa vähän hintahaarukkaa sekä tuntemuksia erilaisista paketeista eli jouset/iskarit.
Olen ajatellut Weitecin sarjaa, jo sen hintansa puolesta, ja autona on omega b -94 MV6...
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Olikos se nyt niin että Tjurpokiisselissä oli myös samaiset jouset ympäriinsä, eli samat jouset V6-bensat ja Td? Tuo -30mm olis mielen madallus, ei liikaa eikä liian vähäkään, jäykistyisi tuon "laivan" alusta hieman, meinaa merisairaus välillä iskeä, ku keinuu ja huojuu ku kaprise lassikki vainaa =)
T:Tero
Omega B 2.5-TD 10/1995 chip, sportleder, klima...
Fiesta 1.1C 1989 red devil "kyttyrä"
Joo, sori, eli tarkoitin oikealla moottorilla eikä vajaapyttysellä nakuttimella olevia, eli 2.5td mallia. Passannee siis siihenkin nuo V6:n jouset ympäriinsä?Juho M-P kirjoitti:Useiden tietojen mukaan 2.0DTi ja V6 malleissa on samat jouset.
Heh, onko alle 6-sylinterisillä omia mielipiteitäJuho M-P kirjoitti:Vai vajaa moottori. Sentäs Opelin oma...![]()
Ei mutta voisko 2.5td:ssä olla jämymmät jouset? Kai se iso kutonen painaa enemmän, mitä noi hepposet V6:set?
Tarkotin pelkän moottorin painoa. Pelkkä auton paino ei kerro totuutta, vaan etuakselipaino ne etujouset määrää. Suora kutonen(se ainoa oikea) kun tulee enemmän etuakselin etupuolelle, niin se kohdistaa massaansa paljon enemmän etupalkille, mitä V6(joka on etuakselin takapuolella.)
Väittäsin myös että 2.5TD painaa enemmän, mitä V6.
Väittäsin myös että 2.5TD painaa enemmän, mitä V6.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti: