Omega B:n antenni

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

Pitääköhän sellainen huhu paikkaansa että tollasessa '94/'95 mallisessa B ompussa ois radion antenni takaikkunassa? Auton katollakin on joku antennin jämä (itse antenni ruuvattu irti). Radion kuuluvuus on nimittäin varsinkin vähän syrjemmässä aika heikko. Mietin, että voiskohan sillä antennin puuttumisella katolta olla kuitenkin jotain merkitystä, vai onko se siinä vain autopuhelinta varten?
simo.n
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja simo.n »

mulla ei ole katolla eikä missään muuallakaan mitään ulkoista antennia eli se on varmaankin takalasissa ja radio kuuluu ..kumma juttu kylläkin... ihan hyvin.kai semmoinen lasiantennikin voi olla sitten hyvä!
Opel Astra H Z18XE
mpetas
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja mpetas »

-95 mallin Caravanissa on antenni takalasissa (ainakin minun autossa). Siitäpä sitten tulikin ongelma. Luukkuun kulkeva haitariputki on niin ahdas, että johdot taittuvat ja katkeavat. Vaihdoin antennijohdon viime vuonna. Tosi hankala homma, kun reitit takaoven sisällä ovat tosi ahtaat. Ja lisäksi Opelilla ei ollut myynnissä tarpeeksi pitkää johtoa, koska johto oli mitoitettu kattoantennille ja jouduin vetämään johdon sisällä suoraan mattojen alla. Yritin ensin saada ne ovien kynnyslistojen alle, mutta mitta ei riittänyt.
Optimisti: Opelin tankki täyteen
FC
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FC »

Jep, antenni on takalasissa ja "antennivahvistin" löytyy sedaneissa hattuhyllyn verhoilun alta. Omassa kuuluu radio ihan hyvin.
Vastaa Viestiin