Ehdottakaas mulle uutta autoa?

Keskustelua Opeleista
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Ehdottakaas mulle uutta autoa?

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Eli, jos toi Vectra nyt sattuu kelpaamaan jollekin, olisi aika haalia uusi kulkine pihaan..

Omegaa kattelin, mutta oikeestaa mitä mä niin isolla autolla teen..eli kyseeseen saattaa tulla siis vaikkapa G Astra, mieluiten tietysti suht voimakkaalla koneella, ja 4 ovisena..ja halpakin pitäisi olla, eli sellanen maksimissaan oikeestaan saisi maksaa apaut 11-12k€.

Madallus yms jutut ei välttämättä haittaa, alusta etenkään, plussaa vaan jos olisi valmiina 8) Pitää se kuitenkin etsiä kokoajan , jos yhtäkkiä joku soittaakin että tulee hakemaan Vectran, millä mä sitten kuljen :lol:

Se vielä, ettei ole suurta merkitystä, onko auto saksassa vai suomessa, molemmista onnistuu haku hienosti..jos vaan mieluinen löytyy :wink:

Tähän vaan ehdotuksia, kaikki apu on tarpeen, kiitti jätkät! 8) -(z)-

ps: Ei vissii tarvii ees mainita, että -(z)- pitäisi olla.. :lol: :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Täysin OT. Korjaa jos olen väärässä mutta etkös ollut ennen Rampe nickillä täällä?

Mutta en minä kyllä sinuna pahemmin Suomesta autoja katselisi, jos olisi tsäänssit hakea se vaikka Saksasta(ongelmitta niiku mainitsit).
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Undertaker kirjoitti:Täysin OT. Korjaa jos olen väärässä mutta etkös ollut ennen Rampe nickillä täällä?

Mutta en minä kyllä sinuna pahemmin Suomesta autoja katselisi, jos olisi tsäänssit hakea se vaikka Saksasta(ongelmitta niiku mainitsit).
joo, oltii jo vuosia :lol: Rampe nickillä..sama mies :o

ja tosiaan, tuossa päällikön kanssa justii juteltii, että voisin lähtee mukaa hakee autoa, kun on kohta lähdössä itselleen hakee jotain avo TT audia tai jotain sellasta..olis helppoo, kun ei tarvii itse tietää oikee mitään..halvat matkat, ja ilmaset saksa->hanko laivamatkat autolle..kaippa se ne taas ajaa rekan perävaunuun :wink:

Mutta apuja saa antaa, on jopa suositeltavaa, vaikkapa linkkien muodossa, tai ihan mitä vaan apua, kaikki olisi tervetullutta 8)

muoks: Hulluna ne ainakin pitää jos ei muuta, muut tuo audia, mersua, ja bemaria, minä ooppelin :lol: Saa niitä muitakin merkkejä toki ehdottaa, mutta ensi sijaisena Opelia..mutta saako tuollasella rahalla mitään kivaa, veroineen :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Velipojalla on tällanen ja voin suositella lämpimpästi :-)

Klik
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Melko kamala :-? ja kyllä täytyy olla 4 ovea, ei muuten hermot kestä puljata tyttöä takapenkille..eikä tollanenkaan sitäpaitsi osu sihen noin 11-12k€ haarukkaan :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meska »

Tollanen. http://home.mobile.de/cgi-bin/da.pl?sr_ ... 1194738410&
Joo ehkä vähän kallis mutta... olis aika 8)
BMW M3 E92 Coupé
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Minä sanosin että omega! Vaikka et isoo tarviskaan niin eipä siittä oikein haittakaan ole. Omegoita kun löytyy hyvään hintaan ja hyvillä varusteilla ja ohan se vielä takavetokin jos siitä tykkää. Käy ainakin koeajamassa omega.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Opel Astra
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opel Astra »

Autoista en ymmärrä mitään, mutta kommentoin silti :lol:

Aikaisempaa Astraa oli hyvä ajaa (tulee ajettua vuodessa aika paljon n. 42tkm). Yleensä ajelen yksin eli en tarvitse paljoa tilaa lisäksi sovin myös kokoni puolesta pieniin autoihin vallan mainiosti. Kuitenkin kallistuin isompaan autoon ihan vain mukavuuden (mm. melutason tähden).

Kannattaa vertailla Astraa, Vectraa ja Omegaa. Itse ainakin huomaan ison eron Astran ja Vectran välillä, jonka perusteella kallistuin isomman puoleen. Jos olisin koeajanut Omegaa, niin uskoisin ajavani tällä hetkellä sellaisella (Omega lienee parempi ajettava kuin Vectra)...

Tarpeet tietenkin ratkaisevat ja lompakon koko (itsellä jälkimmäinen oli hyvin hyvin rajoittava tekijä).
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Niinkuin sanottua, en ajatellut TAAS ottaa lainaa, kun tuon Vectran sai maksettua..oli nuissa linkeissä pari ihan hyvääkin ehdokasta..astroja molemmat.

Ennen Vectraa mulla oli jo farkku astra, seuraava auto ei ole farmari, enkä kyllä tiedä..Vectrasta oon tykännyt tosi paljon enemmän kuin astrasta.. :roll: vectrassa kun e ole ainuttakaa vikaa ollut, eikä ole, mutta liian pienellä koneella :roll: :oops:

Kai tuollanen G Astra 2.2 koneella jo johonkin kulkee..luulis ainakin? Toisaalta taas ei astra houkuttele yhtään :-?

Tais olla Olben autokin myynnissä nettiautossa, jos en väärin kattonut :o

Omagassa on vaan se huono, että jos sellasen haluisin, tulisi sen melkeimpä olla MV6, jolloin hinta pompsahtaa liikaa, tai joutuu tyytymään liian vanhaa, en oikee haluais enää 10 vuotiasta :roll:

Ja sais mielellää olla max. 100tkm ajettu..joten taitaa astra olla ainut OPEL vaihtoehto tässä vaiheessa..? :)
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

R.Lehtinen kirjoitti:Vectrasta oon tykännyt tosi paljon enemmän kuin astrasta.. :roll: vectrassa kun e ole ainuttakaa vikaa ollut, eikä ole, mutta liian pienellä koneella :roll: :oops:
No eikös tää ongelma oo helposti ratkastavissa? Jos pysyy työkalut vähä kädessä niin vaihda siihen kone, 2.0/2.2 kuljettaa tota koppaa jo ihan kivasti, jos haluaa vielä lisää niin 2.5/2.6 V6 kone ja johan alkaa kuskin ilme muuttuun. :D
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

R.Lehtinen kirjoitti: Tais olla Olben autokin myynnissä nettiautossa, jos en väärin kattonut :o
No ei kyllä pitäs olla ! :o
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Olbe kirjoitti:
R.Lehtinen kirjoitti: Tais olla Olben autokin myynnissä nettiautossa, jos en väärin kattonut :o
No ei kyllä pitäs olla ! :o
:o kyllä TOSI samalta näytti..oli kattokaiteet poistettu, OPC puskinta yms..tosin, tampereella :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Okuläärit käännetty kohti 01 mallista 2.6V6 Vectraa, tai sitä MV6 omegaa..piru kun ei osaa edes päättää..olis mukava kun löytäs joillain, mielellään Steinmetz hiluilla olevan valmiina, siis hyvän yksilön :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Vastaa Viestiin