Kuva vielä selvennykseksi. Eli oikeanpuoleinen spagetti. Spagetti tekee muutaman lenkin, joka on kiinnitetty nipparilla.

Joo toisinaan tulee mietittyä, että mitähän lisävarusteoptioita on mistäkin töpselistä jätetty pois (vertaa esim valomuistirelettä). Ainakin valojen korkeussäädön johdot löytyy mun autosta plukkenplay. Vain moottorilliset umpiot ja kytkin puuttuu.Antero kirjoitti:Jasso. Pitäisi varmaan kirjata kaikki ylimääräiset liittimet, mitä olen löytänyt. Käyttämättömiä liittimiä on varmasti kymmeniä, joista suurin osa löytyy konehuoneesta. Mukava jeesustella näitä välillä

Puhutaanko tässä A-Vectrasta?Joo, ne Vectran takapenkin lukuvalot saa pelittämään, kun ostaa vaan sen kauhukahvan alla olevan muoviläpyskän sellaisena versiona, jossa valo. Ei maksanut juuri mitään ja asennus tapahtui viidessä minuutissa. kaapelointi on valmiina ja sähköt piuhassa. (helpottui juniorin vyöttäminen talvipimeässä radikaalisti)

Oletkos saanut selville mitä ne kaikki liittimet konehuoneessa ovat?Antero kirjoitti:Jasso. Pitäisi varmaan kirjata kaikki ylimääräiset liittimet, mitä olen löytänyt. Käyttämättömiä liittimiä on varmasti kymmeniä, joista suurin osa löytyy konehuoneesta. Mukava jeesustella näitä välillä
Nuo ovat varmaan sumuvalojen pistokkeet.Osku kirjoitti: -ajovalon alapuolella/puskurin takana on kaksi pientä liitintä joissa kumisuojukset päällä. Onkos nuo sitten ulkolämpötilamittarin johtimet?
Vai mitäs nuo ovat?