-Voiko vuosimallista päätellä onko alla GM vai isuzu diesel?
-Koskeeko kansipahviongelmat vain isuzu koneita?
-Kuinka huoleton on GMn dieseli?
Yleensäkin kaikki tieto koskien noita 1.7 koneita kiinnostaa, että uskaltaako niitä miettiä. Mikä on tilanne verrattuna peugeotin srdthen, tai vagin 1.9d/tdhen?
Hakua olen käyttänyt, ja opel keskustelusta ekat 80 sivua selannut 1.7 haulla, ja vain pari käyttäjän kokemusta löytyi. (kun tuo Haku osio ei hahmota hakua "1.7")
Täällä:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... tra+diesel
Ja täällä:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hlight=7td
GM ja isuzu 1.7 dieselit
Hienosti toimii ainakin oma 1.7td.
250tkm on nyt mittarissa ja omaa ajoa siitä on melko tarkkaan 100 000km. Ajan lähinnä pitkää matkaa (n.60tkm/vuosi) ja siinä hommassa toimii loistavasti, kunhan ei vain ole kiire.
GM:n kone on siis tuossa omassani. Jakoremmin, kiristinrullat ja vesipumpun vaihdoin tuossa 220tkm:n kohdalla. Termostaatin ja naftafiltterin muutama viikko sitten. Muuten oon vaihdellut vain öljyjä ja suodattimia noin 10-15tkm:n välein.
Ei siis mitään valittamista, paitsi tehon puute... Ongelmia ei ole ollut (kop, kop, -puuta..)
250tkm on nyt mittarissa ja omaa ajoa siitä on melko tarkkaan 100 000km. Ajan lähinnä pitkää matkaa (n.60tkm/vuosi) ja siinä hommassa toimii loistavasti, kunhan ei vain ole kiire.
GM:n kone on siis tuossa omassani. Jakoremmin, kiristinrullat ja vesipumpun vaihdoin tuossa 220tkm:n kohdalla. Termostaatin ja naftafiltterin muutama viikko sitten. Muuten oon vaihdellut vain öljyjä ja suodattimia noin 10-15tkm:n välein.
Ei siis mitään valittamista, paitsi tehon puute... Ongelmia ei ole ollut (kop, kop, -puuta..)
Muistaakseni vuodesta 95- eteenpäin ainakin f-astrat ovat olleet
tuolla opelin omalla dieselillä.. sitä ennen isuzuja...
niin ja tosiaan ei omasta ainakaan pahaa sanottavaa... pelaa kuin kello...
tuolla opelin omalla dieselillä.. sitä ennen isuzuja...
niin ja tosiaan ei omasta ainakaan pahaa sanottavaa... pelaa kuin kello...
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99