nii..nyt se pöllittiin...

Keskustelua Opeleista
thunder
'Agila'

nii..nyt se pöllittiin...

Viesti Kirjoittaja thunder »

..joo..mun vekutin vm.96 sit stiilattu tod näk yön aikana hämeenlinnassa jos tääl on hml niin rekkari TGY-422...mietin vaan et onko sinne helppo murtautua..kun autokin ollu aika kerrostalojen ja liikenteen luona..vai oonko ollu itse niin tahvo että tiputtanu auton avaimet auton lähelle ja joku nähny avaimet jossain välissä ja avaimis on opelin merkki ja kokeillu mun autoon niin ei helvetti..ei kyl autonavaimia löydykkään mulla itelläni...ja vakuutus tuskin korvaa jos vaikka vahingossa tiputtanu avaimet ja joku sit lähteny..katsooko ne se omaks mokaks..varmaan..vittujen kevät.
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Aika vitun huono tuuri. Eivät varmasti korvaa mitään jos avaimet on hukassa.
nikupa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja nikupa »

toi on kyllä jo h..v...n huonoa tuuria,jos tosiaan on niillä avaimilla se auto viety!
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Eikös B-Vectrassa ole jo kaikenmaailman ajonestot, murtosuojatut lukot yms.? Ei taida saada liikkumaan kuin omilla avaimilla. :cry: :cry:
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja himOPELi »

Onhan joku voinut pölliä avaimet vaikkapa taskusta tai jtn. :wink:

Edit:
ja vakuutus tuskin korvaa jos vaikka vahingossa tiputtanu avaimet
Eikös vakuutukset muuten ole juuri vahinkoja varten?
thunder
'Agila'

noooh

vaikee kenenkään ottaa taskusta ku tulin kotio yksin ja oon ollu yksin tähän asti..joo mua kyllä huono tuuri nyt koetelee.
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Voe helvetti paska tuuri.Toivottavast löytyy suunnilleen ehjänä ees.Kai teit ilmotuksen kytille heti.Voiko vakuutusyhtiö evätä korvauksen jos avaimet häviää ja joku löytää ne ja sattuu löytää viel auton mihin ne käy?Kuulostaa tosi tyhmältä.vai olettako vakuutusyhtiö ettei ihmiseltä voi kadota mitään.
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Vakuutusehdothan on täynnä kaikkia porsaanreikiä, ettei mitään tarvitsisi korvata. En ala esimerkkejä laittamaan, koska niitä varmaan löytyy haullakin..
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
thunder
'Agila'

perse

poliisit soitti et auto löytyny rutattuna..cd-soitin viety..viekää nyt ne hienot vanteetkin perkele sit samalla..ei vittu..ei poliisit ollu varmoja onko lunastuskunnossa vai ei..vittu.
Opel Astra
'Senator'
'Senator'

Re: nii..nyt se pöllittiin...

Viesti Kirjoittaja Opel Astra »

Mistäpäin Hämeenlinnaa auto on varastettu?
thunder
'Agila'

sekä

avaimissa on opelin merkki niin ja jos siin lähel ei oo ollu muita opeleita kun mun niin siihen menny kokeilee ja siitä sit vaan. Kummiski oveen vahingos jättäny ja kuvitellu laittavani taskuun. Kun olin vähän väsyny kun kotio tulin..samahan se on kotiavaimet jää..ei sit äaina musita tarkistaa kunnolla..vaikka ehkä pitäs..no ainaki sen sain nyt kokea raskaamman kautta.
Nipe
OCF Member 2015

Re: perse

Viesti Kirjoittaja Nipe »

thunder kirjoitti:poliisit soitti et auto löytyny rutattuna..cd-soitin viety..viekää nyt ne hienot vanteetkin perkele sit samalla..ei vittu..ei poliisit ollu varmoja onko lunastuskunnossa vai ei..vittu.
Löyty sentään,ja eikun vakuutusyhtiön kanssa kinaamaan korvauksista.Toivottavasti saat edes jotain vakuutusyhtiön piikkiin.
Eikös se ole luvaton käyttöönotto jos joku nyysii sun auton kun oot kioskilla käymässä ja jätät auton pihaan käyntiin?Tätähän voi verrata siihen,vai kuinka? :roll:
peukuttaja
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja peukuttaja »

No olikos se omilla avaimilla käynnistetty vai ei? Kyllä vakuutuksen luulisi korvaavan vaikka olisi avaimet tiputtanutkin auton lähelle. Vahinkoja varten ne vakuutukset on ja tuo on selvä vahinko. Kyllä se siitä vielä selviää. :wink:
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

Jos menee lunastukseen, niin saanet kaskovakuutuksen piikkiin vaikkei pöllityksi tuomittaisikaan.
A4 Tdi
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

No ajattele jos vaikka itse olisit sen ajanu lunariin, tai joku kaveri jolle olisit sen lainannu. Kyllähän silti kaskolla saat uutta tilalle, kunhan maksat omavastuun...
Vastaa Viestiin