Kokemuksia tarvikepeltiosista?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ast
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ast »

Jos siis kävisi hakemassa esim. motonetista e-kadettiin uudet etulokarit niin mikä on niiden istuvuus? Varmasti on vähintäänkin sinnepäin, vai häpeääkö yhtään GM:n omaa osaa?
Ainakin vanhemmissa ooppeleissa on tullut huomattua että mieluummin maksaa reilummin alkuperäisestä peltiosasta kuin tarvikepalasta.
Tarmo_L
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tarmo_L »

Itse kun uusin omaan e kadettiini etulokarit niin ostin varaosa lokarit valmistajana klokkerholm(kirjotetaanko se noin?) ja laatuna oli A1 osa. Istu pienellä istuttamisella, ei tarvinnu kuinkaan lekaa :smile:. Ja kaikki kulmat ja pokkaukset oli just eikä melkeen niinkun piti. Eli ainakin noi mun etuloksut oli just passelit.
Tuttu on työnsä puolesta tekemisissä noiden peltiosien kanssa, ja sano että koivusen osat ois yleensä aika huonoja, tiedä sit?.
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
"Jokainen tekee virheitä, mutta minä tiedän niistä eniten"
"Eilen oli sillai, tänään on tällai, huominen on tulevaisuutta"
fast
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja fast »

Kai kannattaa miettiä onko tarkoitus tehdä näyttelypeliä vai normaalia kauppakassia. Tuurilla voi saada hyvänkin tarvikelokasuojan tai päinvastoin. On noissa motonet osissa perinteisesti ollut hieman sopivuusongelmia.
Fast, but not enough!
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Yleensä tarvikepelleissä on pyöreemmät pokkaukset kuin alkuperäisissä, ja ei istu sinnepäinkään ja ovat jo valmiiksi kuppasia!

Näin kävi mulle kun ostin tarvikesuojat, joutu rälläköimään, pakkeloimaan ja sovitteleen että sai ne sopimaan. Tarvikkeet ois tosin maksanu neljä kertaa enemmän...
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
Juho Anttila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juho Anttila »

Omat d rekordin etulokarini kyllä istuvat ~about paikalleen, hieman ehkä täytyy "vääntää" niin että saa pultin laitettua paikalleen että joku pieni jännitys sinne tulee, mutta on se sinnepäin ainakin... kiinnitysreikiä ehkä myös viilailla muutamia.
ast
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ast »

Elikkäs vastauksista päätellen motonetista _voisi_ hakea loksut, mutta saattaapi tulla 'asentamista'. Tietty jos joltakin löytyisi varaosa-kadetista alkuperäset ruosteettomat (liikaa vaadittu? :smile:
Vastaa Viestiin