B Vectraa ostamassa
B Vectraa ostamassa
Eli mitä tulisi katsoa. Kyseessä on 2.0 DTI koneella oleva -98 mallinen peli. Onko ko. autossa kori sinkitty? Mitä kohtia kannattaa syynätä?
-
peitsamo85
- 'Senator'

Re: B Vectraa ostamassa
kannattaa varmaan kokeilla tota haku systeemiä.....sopanja kirjoitti:Eli mitä tulisi katsoa. Kyseessä on 2.0 DTI koneella oleva -98 mallinen peli. Onko ko. autossa kori sinkitty? Mitä kohtia kannattaa syynätä?
Ex Vectra Wagon Cdti. Ex Astra Wagon 1.6T. Ex Astra Gtc Opc. Ex Astra Gtc Turbo.
Itse kans hankin tuollaisen.Ei ole ihmeemmin laittoa ollut,mutta ruostettakin voi olla jos on ollut huonolla pidolla,varsinkin takakaarissa.
Samoin mulla on ohjauksessa vähän klappia johon ei ole ainakaan helppoa ratkaisua löytynyt.Naftan paluuputket jouduin uusimaan kun tuli starttivaikeuksia jotka toki loppu heti paluuputkien vaihdon jälkeen.
Onko ilmastointi tai cruise?Noita ei joka autossa ole,,,Entä onko 100HV DTH moottoversio jossa välijäähdytin ja enemmän tehoa?
Samoin mulla on ohjauksessa vähän klappia johon ei ole ainakaan helppoa ratkaisua löytynyt.Naftan paluuputket jouduin uusimaan kun tuli starttivaikeuksia jotka toki loppu heti paluuputkien vaihdon jälkeen.
Onko ilmastointi tai cruise?Noita ei joka autossa ole,,,Entä onko 100HV DTH moottoversio jossa välijäähdytin ja enemmän tehoa?
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Tossa on jonkinlaisia vastauksia tuohon sinkitys kysymykseen.sopanja kirjoitti:Kyllä hakua on käytetty... Korin sinkitykseen en vastausta löytänyt eli onko sinkkikori?
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=65669
Taisi olla tuo vuosimalli 99 ja siitä ylöspäin kun veccuihin tuli sinkki. Tosin se on vain pohjassa eli ainakaan nuo B-mallit eivät ole täyttä sinkkiä. Oma B1 oli ainakin jo aloittanu kukinnan pohjasta.
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.