Opel Astra F:ään sumuvalojen asennus... ( Katsokaa viisaat )

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Skelektor
'Senator'
'Senator'

Opel Astra F:ään sumuvalojen asennus... ( Katsokaa viisaat )

Viesti Kirjoittaja Skelektor »

Jees, mulla on 93 vuoden GLS Astra F, eli aattelin asentaa siihen tuos kohta puolin sumarit ja tajusin et normaalisti missä on etusumuvalojen painikkeen paikka koetaulussa niin siinä on nyt vain sellanen ns. musta korkki ja sen kun ottaa pois niin sieltä kas kummaa paistaa liittimet valmiina eli samantapaiset liittimet kuin takasumuvalon painikkeessa.. Eli onko näin et mun täytyy vain ostaa Astran alkuperäinen etusumuvalojen katkasin niin sumuvalojen pitäisi pelata kuhan vain löydän konehuoneesta sumureiden piuhat ;) Eli jos jollakin ois infoo asiasta/kokemusta niin voisitteko hjälpätä vähän mua... Olenko ymmärtänyt oikein että sumareiden releen paikka on sulakerasiassa eli koetaulun alapuolella??? Ja voiko joku sit antaa vinkkejä et missä päin konehuonetta vois ne sumreiden johdot löytää....???
Kiitoksia etukäteen :)
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Muusta en tiä mutta todennnäkösesti selviät kun ostat sen alkuperäsen kytkimen ja lisäät sulakkeen ja releen jos tarvii.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja ?! »

astrasta ei ole kokemusta ,mutta kadetista ja omegasta on,ja niihin näillä konsteilla eli orkkis katkasija paikoilleen+orggis rele sulake rasiaan ja sumareiden piuhat löytyy puskurissa menevästä piuhasarjasta. piuhoissa on liittimet päissä eli jos laitat vielä orggis sumaritkin nii ei tarvi mitään sähkötöitä tehdä.
Skelektor
'Senator'
'Senator'

Kiitoksia vinkistä :)
Skelektor
'Senator'
'Senator'

Kiitoksia vinkistä :)
Vastaa Viestiin